Rune66 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hadde fingersex med en dame, ukjent, for 6 uker siden. Jeg mener/tror jeg ikke hadde sår på fingerne, men jeg spiste på neglene neste dag, og oppgdaget et belegg under neglene. Så begynner anger og samvittingheten å tynge og troen på at noe er galt blir en byrde å bære. SÅ. Har når fått litt vondt inni armhulene, samt stiv nakke bak på begge sider. Kjenner ikke noen ømme punker når jeg klemmer, men når armene henger ned eller presses sammen kjenner jeg en ømhet. Synes også at jeg begynner å kjenne noe i lysken. Hvor hovne blir lymfekjertlene? Har ikke hatt feber el. Men synes at allmenntilstanden er litt redusert, men vet ikke om det er tanken på hiv smitte som gjør meg ustabil. Gruer men til evt. å ta kontakt med lokal lege, men? Hva gjør jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212467-hiv-smitte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.