Gå til innhold

hva skal jeg gjøre??


gia

Anbefalte innlegg

Alt e jævli!!!!skjønner ikkje hvordan æ ska få orden på livet mitt??Hvorfor er jeg så LIKEGYLDIG?Så lenge jeg overspiser lar jeg alt bare gå sin gang,tar ikke ANSVAR!jeg er et en liten unge..på 20år.Men det aller verste er overgangen,når jeg skal begynne å spise lite igjen.DUMP ned i den harde virkeligheten.Presset og alle kravene(ikkje minst di jeg stiller selv!)blir bare formye.Men så når jeg trener hele dagen,og har hatt full kontroll over det jeg spiser en stund,så gir det også en beskyttelse mot verden!det er noe jeg får til og kan bestemme over selv,kroppen!!KONTROLL.Før visste jeg hvor jeg hadde megselv.Ingen nederlag..nå vet jeg ingenting.Ustabil som f...Hva er det egentlig som feiler meg???har jeg alle slags forskjellige sf mixed up??har jo liksom prøvd alle metoder.Jeg HATER mat!!!!tenk om man ikke trengte mat for å leve,og hvorfor skal alle sosiale sammenkomster inneholde mat??nå skal vi koose oss,nam,nam:((avogtil når je g spiser får jeg nesten "krampe"i munnen/kjevene og får lyst å gråte og knuse tallerkenen i veggen!Noen som vet hva det kommer av?Har lyst å aldri mer gå ut,være nødt til å kle på meg trange,ekle klær før jeg blir TYNN.Jeg kan ikke røre meg ikroppen min sånn den er nå!hvorfor er jeg blitt sånn??mamma har aldri slanket seg,aldri kommentert kroppen min.Men har dårlig kontakt med min far.har ikke hatt noen fæl barndom,alltid hatt venner.HVORFOR?jeg føler meg egoistisk!men har alltid vært veldig usikker på megselv.veldig opptatt av hva andre syns om meg.Når skal jeg begynne å leve livet mitt?det raser jo bare vekk ien rekke meningsløse,"hva-hvormye skal jeg spise-og trene"dager.det må jo finnes andre verdier!Husker ikke en gang hva jeg drev med før jeg begynte å bruke all fritia på trening.men jeg liker jo å trene:)en av di få gledene som er..Trodde aldri jeg skulle kaste bort det ENE livet da?alt dette er jo igrunn fordi jeg prøver å finne lykken,være perfekt.jeg vil klare mer en alle andre,være best ialt!Hvorfor tenker jeg sånn??egentlig er hele livet et kaos.gruer meg til å studere.Har ikke tiltro til megselv lenger!Vet ikke om jeg klarer å motivere meg.for det er som alltid 0 el 110% innsats!NÅR skal jeg lære.Live e jævli nu!!Noen som kjenner seg igjen?skulle ønske jeg ikke var alene om å slite så jævli!!

oj det ble MYE tanker.håper noen gidder å lese.og jeg fikk satt ord på noe av surret i hodert mitt!

Lykke til alle dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Gia! Jeg har sittet i kveld og svart på en del spørsmål bl.a noen tanker til ditt innlegg. Da jeg skulle sende/registrere svarene "forsvant" de. Skal prøve å få svart i morgen, da klokken nå nærmer seg midtnatt.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære gia

Det var virkelig rart å lese det du har skrevet, for det var som om jeg kunne ha skrevet det selv. Det var helt identisk med mine følelser og tanker, så jeg tror jeg aner hvilket helvete du går gjennom akkurat nå... Kan ikke si annet enn at jeg føler virkelig med deg. Kanskje vi kunne mailes, og prøve å finne en vei ut av dette sammen?

Its up to you:)

Mange varme klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære gia

Det var virkelig rart å lese det du har skrevet, for det var som om jeg kunne ha skrevet det selv. Det var helt identisk med mine følelser og tanker, så jeg tror jeg aner hvilket helvete du går gjennom akkurat nå... Kan ikke si annet enn at jeg føler virkelig med deg. Kanskje vi kunne mailes, og prøve å finne en vei ut av dette sammen?

Its up to you:)

Mange varme klemmer fra

Hei emily!Det hjelper å høre at noen har det på samme måten!Klart vi kan mailes,hadde vært kjempekoselig:-)Adr mi er [email protected] Jeg reiser i mårra,skal flytte,men hvis du sender meg en mail idag kan jeg svare før jeg drar.Hvis ikke kan jeg maile deg så fort jeg får mulighet!

Kjempeklem fra gia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei emily!Det hjelper å høre at noen har det på samme måten!Klart vi kan mailes,hadde vært kjempekoselig:-)Adr mi er [email protected] Jeg reiser i mårra,skal flytte,men hvis du sender meg en mail idag kan jeg svare før jeg drar.Hvis ikke kan jeg maile deg så fort jeg får mulighet!

Kjempeklem fra gia:)

Har sendt en mail til deg, men vet ikke om du har rukket å lest den. Sendte den nemlig ganske sent på kvelden....sorry!

:)

Emiliy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...