Gå til innhold

Hjelp- aktivitetskalender

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Trenger en ny aktivitetskalender for familien for 2006, men har så langt ikke hatt hell med meg i de bokhandlene jeg har oppsøkt.

Den må vise en måned av gangen, med 3-5 kolonner for hver dag i måneden, hvor man kan fylle ut den enkeltes gjøremål.

Noen som har en sånn, eller vet hvor man kan få tak i en?

Fortsetter under...

Gjest var kommunen vår :-)
Skrevet

Vi fikk gratis aktivitetskalender i postkassen tidlig i desember.

Avsender

Gjest i vår kommune også
Skrevet

Avsender

Vi fikk det litt ut i desember vi også.

Naboer eller?

Gjest var kommunen vår :-)
Skrevet

Vi fikk det litt ut i desember vi også.

Naboer eller?

Du skal se vi er det :-)

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Plussmagasinet ga i fjor (gratis blad fra Lilleborg (?)).

Gjest i vår kommune også
Skrevet

Du skal se vi er det :-)

R?

Skrevet

Jeg får angst av slike planlagte ting jeg *s*

(ikke til hjelp jeg)

Skrevet

Vi fikk i posten fra kommunen. Skjønner ikke helt hva de driver med, men for vi fikk en for inneværende skoleår i juli, og en for kalenderåret nå.

Ikke rart vi er på Robæk-lista *rister på hodet*

Mrs. Wallace
Skrevet

Avsender

Supert for dere, men ikke det grann til hjelp for meg.

Annonse

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg får angst av slike planlagte ting jeg *s*

(ikke til hjelp jeg)

Jeg får mer angst av å plutselig oppdage at vi har dobbeltbooket møter og treninger og dermed må begynne å avlyse eller skaffe barnevakt på rappen...

Skrevet

Takk! Det er sånn jeg leter etter!

Den fra Hippo har forøvrig 5 kolonner pr. måned (jeg bruker én til hvert familiemedlem og en "felles"). Den er smalere enn de fleste alternativene jeg har sett (dvs. jeg får hengt den opp der jeg vil ha den), men grei nok for oss som ikke er hyperaktive.

Mrs. Wallace
Skrevet

Den fra Hippo har forøvrig 5 kolonner pr. måned (jeg bruker én til hvert familiemedlem og en "felles"). Den er smalere enn de fleste alternativene jeg har sett (dvs. jeg får hengt den opp der jeg vil ha den), men grei nok for oss som ikke er hyperaktive.

Ikke noe problem at den er smakl, snarere tvert om. ;o)

Skrevet

Du har kanskje Excel? Da kan du jo lett lage en selv og skrive ut? Jeg gjør det, og skriver ut en per uke som jeg henger opp på den fantastiske magnettavla.. Men du kan jo skrive ut for flere uker.. ja hele året faktisk om behovet er der

Skrevet

Vi fikk ny av elektrisitetsverket.

Før det, fikk jeg bestandig i posten fra Plusstid.

Jeg MÅ ha aktivitetskalender!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...