Gjest vil ikke du skal vite det nå Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har i grunn veldig lett for å være treg i magen, og var det i noen dager i romjula. Gikk da og kjøpte lactoluse, og begynte å bruke den. Og den hjelper fint mot min trege mage. Men oppdaget at det fortsatt var vondt når jeg hadde avføring, selv når jeg ikke var hard i magen. Tenkte ikke noe mer over det, i og med at jeg ofte kan være sår der bak på grunn av treg mage. Dette var søndag og mandag. I går morges tenkte jeg at jeg skulle smøre meg litt der etter dusjing og vasking på morgenen. Og når jeg smurte meg oppdaget jeg en hard kul (omtrent som en ert) rett ved endetarmsåpningen. Og oppdaget at det var den som var vond. Kan dette være en hemoroide??? Burde jeg gå til lege med en gang, eller kan jeg bruke scheriproct salve og se det an ut uka? Og heller kontakte lege om det ikke blir bedre?? Håper noen har noen gode svar til meg. På forhånd takk til alle som gidder! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212612-kan-det-v%C3%A6re-hemoroide/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.