meg_liksom Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg er arvelig belastet med åreknuter på beina, men i går opplevde jeg noe rart. Jeg begynte å klø skikkelig foran på ankelen. Til å begynne med så jeg ikke på det, men når kløen ikke ga seg og det begynte å sprenge på så tittet jeg ned. Der hadde jeg en DIGER klump som ser akkurat ut som en åreknute, men rundere og MYE større. Jeg satte meg med bena opp litt og det ga seg med den sprengende følelsen, i løpet av kvelden på klumpen litt redusert. Den er der ennå, dog litt mer utflytende og det ser mer ut som et stygt blåmerke nå. Det har begynt å sprenge litt igjen nå på ettermiddagen, men det er ikke snakk om mye i forhold til igår. Jeg er tidlig gravid, men tror ikke det er noen sammenheng. Noen sakkyndige som vet hva dette kan være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212648-blodansamling-p%C3%A5-ankelen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.