Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en bror som har vært syk lenge nå. til å begynne med trudde legen at han hadde en type alergi i og med at han hadde fått utslett over hele kroppen. Jeg for min del trodde at det var psoriasis.Han ble sendt til en hudlege der de tok alle mulige prøver etter at hudlegen hadde tatt rønkenbilder hadde de funnet noe og hudlegen trodde at det var tuberkulose og broren min ble sent til sykehuset med en gang. Og der har legene funnet noe som er på størrelsen av ca. 5-6 cm. De ville ikke si om det var farlig eller ikke før prøvene var ferdig, men jeg er så redd for at han har lunge kreft. Jeg tror at alt tyder på at det bare er en flekk men er det normalt at en flekk er på størrelsen 5- 6 cm. Jeg kan fortelle deg hvordan han har vært (symtomer) I en periode fikk han ikke sove, rar hosting, oppkast, kløing, mye feber, mye svetting, utslett som ligner på psoriasis sår.

Det er egentlig veldig vanskelig å forklare men jeg er veldig redd på hanes veine kan du prøve å forklare til meg.

Hilsen en fortvilt søster

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21266-lungekreft-p%C3%A5-16-%C3%A5r-gammel-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Ja, dette var mye for en redd søster. Det jeg kan si, er at lungekreft i så ung alder er meget sjeldent, og at det neppe har de symptomene du nevner. Men hva det ellers kan være, er helt umulig for meg å ha noen formening om. Men at du er redd, det skjønner jeg veldig godt. Det å gå i det uvisse er forferdelig. Så snart dere får svar på alle de prøvene som er tatt, vil dere sansynligvis falle mer til ro. Det er nesten umulig for meg å si noe mer, da dette var så innfløkt. Om du er like fortvilet imorgen, så ring til den legen han har med å gjøre og fortell hvordan du har det. Han kan nok hjelpe deg bedre enn noen annen i denne situasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...