morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1190516.ece 0 Siter
Gjest Ikke så nøye Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hodet til eks'en min på en stake kunne vært fint. Ellers er'ekke så nøye. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Dyna mi :-) Huff ja, kan bli kaldt nedi der... 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Huff ja, kan bli kaldt nedi der... ...og HARDT! ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Kosebamsen. Gammelkatten fikk sin med seg. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 ...og HARDT! ;-) Ja, det også. Tar med dobbeldyna da, så kan jeg ha den både over og under meg:-) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 ...og HARDT! ;-) Spade - og mobiltelefon. Det var sikkert ikke meningen jeg skulle ha vært der. Uha! 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Spade - og mobiltelefon. Det var sikkert ikke meningen jeg skulle ha vært der. Uha! he he... Men hvis så galt skulle vært at jeg ble putta i kista skinndød, så vil jeg heller enn å våkne opp under 2 meter jord med en spade og en mobiltefelon ha avgått ved døden en gang for alle i krematoriet! ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Huff ja, kan bli kaldt nedi der... Og kaffetørst kan du også bli. Kaffetrakter. 0 Siter
Gjest kremert Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Et frø -- som kunne grodd i asken min. 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 he he... Men hvis så galt skulle vært at jeg ble putta i kista skinndød, så vil jeg heller enn å våkne opp under 2 meter jord med en spade og en mobiltefelon ha avgått ved døden en gang for alle i krematoriet! ;-) Nei - gudameg -heller bli brent enn å våkne opp og oppdage at det ikke er dekning og at man armen har "sovna" så man ikke får gravd...så ligger man der da - og venter.....på å bli kvælt og VET at det ligger halvråtne folk cm unna.... 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Nei - gudameg -heller bli brent enn å våkne opp og oppdage at det ikke er dekning og at man armen har "sovna" så man ikke får gravd...så ligger man der da - og venter.....på å bli kvælt og VET at det ligger halvråtne folk cm unna.... Jepp! 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jepp! ja det var visst det du sa ja! hehe 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 ja det var visst det du sa ja! hehe Jeg må visst slutte med innskutte bisetninger og denslags! ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg må visst slutte med innskutte bisetninger og denslags! ;-) Eller jeg må slutte å skumlese 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Eller jeg må slutte å skumlese *he he* det gjelder nok de fleste av oss her inne - går litt fort unna til tider, både med lesing og skriving! :-) I begynnelsen leste jeg alt nøye gjennom + så på forhåndsvisning - HVER GANG! Sjelden jeg gidder det nå! ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Nei - gudameg -heller bli brent enn å våkne opp og oppdage at det ikke er dekning og at man armen har "sovna" så man ikke får gravd...så ligger man der da - og venter.....på å bli kvælt og VET at det ligger halvråtne folk cm unna.... I helvete heller... Jeg bestemte meg akkurat NUH for at jeg skal kremeres! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.