Gå til innhold

Utslett forårsaket av allergi?!

Anbefalte innlegg

Gjest lillepusi

Jeg har lenge, med jevne mellomrom, fått noen slags kvise-lignende utslett som klør. De er ca. på størrelse med kviser, men ligger under huden, og de blir bare liggende uten at det skjer noe med dem inntil de forsvinner... trodde lenge at det var en type kviser, men de ser ut til å komme og forsvinne mye fortere.

Jeg lurte derfor på om det kan være noe slags utslett, forårsaket av allergi eller lignende?! Bør jeg teste meg for allergi eller prøve å få noen slags hudanalyse? Det er ganske plagsomt når et slikt utbrudd kommer, for man ser ikke særlig pen ut med "byller" i ansiktet (de kommer også noen ganger på skuldre, bryst og rygg, men som oftest bare ansiktet), dessuten blir området rødt av kløe... Har for øvrig aldri vært særlig plaget med vanlige kviser, og har heller ikke allergi av noe slag, så vidt jeg vet om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21269-utslett-for%C3%A5rsaket-av-allergi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...