Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nytt, hvitt år med alle muligheter. Håper dere alle får en flying start på det nye året. Håper de som vil bli slankere blir det, de som vil bli fetere blir det, de som vil drikke litt mindre vin får det til og de som vil ha livet sitt akkurat som det er, får det slik de ønsker.

Godt år dolere! Mulighetenes år ligger foran oss. Jeg er ferdig med utdanning til sommeren, har funnet lykken i livet med en mann jeg elsker, har fått en hel fargepalett av et barn og et liv jeg aldri hadde drømt om. Eplehage (om sommeren altså, småby, kjærlighet, hus, gress, egen bil, ingen kåbbåi, påfyll av kunnskap, tro på framtiden....)

Godt nytt år dolere, bruk det best mulig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212763-godt-nytt-%C3%A5r-dolere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Skal ta en titt. Takk. :) Og Godt nyttår mann!

Om du skal ta en titt, så er det ikke mye liv der nå.

Natt til lørdag - fra 01.00 - 06.00, og natt til søndag på omtrent samme tidsrom.

Da er det litt liv der.

Pleier selv å være der natt til lørdag.

Godt nytt år til deg :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...