Gjest Knut Stut Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Nei dette går for fort frem... tror ikke vi bør møtes igjen. 0 Siter
Gjest Oriente Lux Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 *lol* Hva skjer her? Sorry Brødre, jeg mener Knut, han med øya. Takk for innsatsen. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Sorry Brødre, jeg mener Knut, han med øya. Takk for innsatsen. å... han ja! :-) 0 Siter
Gjest Den nærsynte bokfinken Knut Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Så bra - for jeg er glad i deg også! :-) La oss ikke glemme det, når det er krusninger eller stormer på havet... *klem* 0 Siter
keinstein Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 ... klødde seg liiitt på balllla, før han slapp snøøøret uuuut. 0 Siter
flisa Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Så bra - for jeg er glad i deg også! :-) La oss ikke glemme det, når det er krusninger eller stormer på havet... *klem* hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.