Gå til innhold

Våkner flere ganger om natta

Anbefalte innlegg

Gjest indre vekkerklokke

Jeg har sovet dårlig og lite de tre siste årene fra den tiden jeg gikk gravid og fremover. Har et barn på 2,5år jeg har aleneansvar for.

Problemet er at jeg sover svært dårlig selv om barnet sover natten gjennom - og selv når barnet er hos sin far ofte og jeg egentlig burde ha glimrende sjanser til å sove i timesvis.

Jeg våkner nå fast kl 0400 hver eneste natt - samme hvor tidlig eller sent jeg legger meg. Nesten så det har blitt vittig. Det er snakk om få minutters feilmargin. Jeg klarer å sovne igjen etter en stund.

Jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har sovet 5 timer sammenhengende de siste 3 årene. Stort sett sover jeg i rykk og napp og står opp en time eller to tidligere enn jeg strengt tatt må.

Jeg tenker litt for mye og verker en del i kroppen så det har nok med det å gjøre, men at jeg våkner så nøyaktig på samme tidspunkt har blitt et problem.

Hva kan jeg gjøre for å skru min indre vekkerklokke et par timer frem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212774-v%C3%A5kner-flere-ganger-om-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...