Lucretia Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg har aldri vært begeistret for melk, men må det drikkes, så blir det lettmelk, det er den jeg ble vant til som liten. Farmor og farfar hadde alltid h-melk og skummet melk, så når jeg skulle drikke melk hos de så fikk jeg et glass med 50/50 av de typene. Nå som det har kommet ekstra lett melk, så merker jeg ikke stort forskjell i smaken. Har kjøpt den de siste gangene jeg har kjøpt melk faktisk, men det hovedsaklig pga d-vitaminet. Vurderer å slutte å kjøpe kumelk da, og gå over til vegetabilske melker (soya, ris, havre). Men de smaker rart, så det krever vel tilvenning. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Helmelk oppi kaffen, men lettmelk ellers. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg foretrekker ekstra lett eller smaksmelken "kaffemelk" når jeg først skal drikke melk. Men kjøper av og til vanlig lettmelk til matlaging (grøt/pannekaker eller tilsetning i posesauser osv). Drikker lite melk egentlig, men spiser yoghurt (0,1% yoplait) og litt magrere ost så å si hver dag. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Iskald skummet melk er det eneste som går an. Alt det andre smaker fløte (Yuck!!!). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.