Gå til innhold

FU: Hvilken type melk drikker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har aldri vært begeistret for melk, men må det drikkes, så blir det lettmelk, det er den jeg ble vant til som liten. Farmor og farfar hadde alltid h-melk og skummet melk, så når jeg skulle drikke melk hos de så fikk jeg et glass med 50/50 av de typene.

Nå som det har kommet ekstra lett melk, så merker jeg ikke stort forskjell i smaken. Har kjøpt den de siste gangene jeg har kjøpt melk faktisk, men det hovedsaklig pga d-vitaminet. Vurderer å slutte å kjøpe kumelk da, og gå over til vegetabilske melker (soya, ris, havre). Men de smaker rart, så det krever vel tilvenning.

Mista nikket
Skrevet

Helmelk oppi kaffen, men lettmelk ellers.

Skrevet

Jeg foretrekker ekstra lett eller smaksmelken "kaffemelk" når jeg først skal drikke melk. Men kjøper av og til vanlig lettmelk til matlaging (grøt/pannekaker eller tilsetning i posesauser osv).

Drikker lite melk egentlig, men spiser yoghurt (0,1% yoplait) og litt magrere ost så å si hver dag.

Skrevet

Iskald skummet melk er det eneste som går an. Alt det andre smaker fløte (Yuck!!!).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...