hjeelp Skrevet 6. mars 2001 Del Skrevet 6. mars 2001 Hei! Har vært syk i ca. 1 1/2 år uten at leger eller sykehus har funnet ut noe. Det begynte med innleggelse pga. hjertebank, men de fant ingenting. Jeg har tatt bilde av hjertet og 24 timers EKG, men ingenting var galt. Jeg har tatt alle verdens prøver, men ingenting er galt. T.o.m. ligget inne på smitteavd. på sykehus, men alle prøver er bra. Jeg har hatt smerter i høyre side og ned mot skrittet. Nå har hjertebanken blitt borte men jeg sliter med svimmelhet, kraftløshet, kvalme, tretthet, "maur" i bena m.m. Har i det siste spist en hel masse samt sjokolade, men vekten går ikke oppover men sakte nedover. De siste dagene har jeg begynt å miste appetitten. Jeg har i det siste tatt Ct av hodet der var alt bra, foruten at jeg hadde litt mye kalsium og kalk. Legen sa det ikke var noe grunn til nye blodprøve. For 2 uker siden fikk jeg meget store smerter i høyre side og det strålte ned mot skrittet og bak på ryggen, legen lurte på om det ar gallestein, men ultralyden viste kun at jeg hadde en vandrenyre. Ingenting var galt. Jeg var inne med ny urinprøve i går og da fant de nitritt i prøven. Denne er til dyrking. Nå murrer det i siden dagen lang. Jeg har ingen svie eller hyppig vannlating. Hva kan det være????? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/21289-nitritt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sigurd Kulseng-Hanssen, Lege Skrevet 9. mars 2001 Del Skrevet 9. mars 2001 Når man undersøker en urinprøve med "stiks" kan man få utslag på nitritt. Dette er utrykk for at det kan være betennelse. Derfor er urinen din sendt til undersøkelse. Din sykehistorie egner seg ikke for diagnostikk på Internett. Du må holde deg til din lege. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/21289-nitritt/#findComment-92614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.