Gå til innhold

Til deg som aldri ble/blir sett og hørt. Din sang.

Anbefalte innlegg

bugge -jenta

Vil dele med dere dette. Tegnet(....)betyr pause:o) Dere er alle så VAKRE.

DIN SANG.

Din sang er

et barnesinn

som spiller toner

Kalde toner

Døde toner

Vuggende toner

En naken lyd ingen hører

Ingen hører -

din sang(......)

Du ventende pust

Du pustende sorg

Du nakne, nakne (...)

Du ventende hud

Du hud av sorg

Du vakre, vakre

barnesinn

som spiller toner

kalde toner

døde toner

vuggende toner

En naken lyd ingen hører

Ingen hører -

din sang

Kjærlig hilsen fra

Fortsetter under...

Er ikke lett å høre den kalde døde sangen nei. Men prøve må man! I dag klarte jeg det litt! To det lille apatiske barnet inni meg på fanget og fortalte, så hun ikke behøvde.

Kommer du til å gi ut noe tror du? Skulle gjerne hørt den! :-)

bugge -jenta

Er ikke lett å høre den kalde døde sangen nei. Men prøve må man! I dag klarte jeg det litt! To det lille apatiske barnet inni meg på fanget og fortalte, så hun ikke behøvde.

Kommer du til å gi ut noe tror du? Skulle gjerne hørt den! :-)

I år er det nyttårsforsett og lage meg noen demoer. Har fått kontakt med en, og skal snakke med et par andre. Så hvem vet?

:o)

bugge -jenta

Dette var kjempebra,det sa utrolig mye...C",)

Tusen takk. Det er så godt for meg når folk kjenner seg hjemme i tekstene/sangene mine. Det er vanskelig å finne ord, og viktig å dele de ordene vi derfor finner.

Klem fra

Annonse

Tusen takk. Det er så godt for meg når folk kjenner seg hjemme i tekstene/sangene mine. Det er vanskelig å finne ord, og viktig å dele de ordene vi derfor finner.

Klem fra

Enig i det,viktig å dele ordene med noen.

Klem tilbake...C",)

Godt at du ikke gir opp! Kjekt å ha deg tilbake. Ble litt bekymret en stund. Hvordan har du det?

Det var kjekt å høre,takk for det...C",)

Sliter endel med mangen ting,mye pga ting som skjer rundt meg....ødelegger søvnrytmen,men i natt sov jeg ganske bra.

Det var kjekt å høre,takk for det...C",)

Sliter endel med mangen ting,mye pga ting som skjer rundt meg....ødelegger søvnrytmen,men i natt sov jeg ganske bra.

Håper det snart går oppover for deg. Har endelig kommet meg opp til et slags platå der jeg kan hvile. Var lenge siden sist! Prøver å nyte det før det braker løs igjen. Håper du får et sånt snart!

*gode vibber*

Håper det snart går oppover for deg. Har endelig kommet meg opp til et slags platå der jeg kan hvile. Var lenge siden sist! Prøver å nyte det før det braker løs igjen. Håper du får et sånt snart!

*gode vibber*

Takk..C",)

Håper jeg også...

Leste nett det en plass at du hadde det ganske godt for tiden,det er så kjekt å høre det posetive også.

Håper det forsetter en god stund til.

Varme tanker til deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...