Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Jeg har et problem med unormalt mye utflod under samleie, utfloden er hvit og har "ingen" lukt. Det har blitt så ille at jeg kvier meg for å ha sex, følsomheten er svært redusert både hos meg og for kjæresten min.Det er ikke spesielt morsomt å måtte tørke bort overflødig fuktighet under samleie. Det har ingen ting å si hvor opphisset jeg er, utfloden starter ved forspillet. Dette har ikke tidligere vært et problem, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg har blitt plaget med dette nå (ca 6 mnd). Jeg har vært hos gynokolog og fått beskjed om å ta stikkpiller som canesten pga sopp etc, men det har ikke hjulpet.

Dette går virkelig utover min sexlyst, håper noen kan gi meg en eventuell årsak til dette problemet.

Tusen takk jente 21 år

p.s jeg har fått mye utflod generelt også utenom samleie

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21293-ekstremt-mye-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Plagene dine kan være forårsaket av en soppinfeksjon,og mistanken bekreftes ved at du fikk beskjed om å bruke Canesten stikkp.Dessverre er det slik i noen tilfeller at dette ikke er tilstrekkelig,og at man i noen tilfeller også må behandle partner samtidig.Mitt råd er at du får gjort en gynekologisk kontroll,og samtidig kan de andre behandlingsalternativene da drøftes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21293-ekstremt-mye-utflod/#findComment-91918
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...