Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har fått time til operasjon om 2 uker,HJELP! Skal-skal ikke...er blitt så i tvil.Skal opereres på et offentlig sykehus m full bukplastikk uten fettsuging/stramming av muskler. Vil gjerne høre erfaringer fra andre som har gjort det samme. Jeg er 45 år og magen henger etter 3 svangerskap. Har slanket bort 20 kg og vært innstilt på operasjonen helt til nå,er vel redd for å gå igjennom noe så drastisk og kanskje ikke bli fornøyd. Tenker også mye på evnt.komplikasjoner.Altså--livredd. Håper noen kan dele noen erfaringer med meg,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213011-bukplastikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sjøl tatt en full bukplastikk for et og et halvt år siden. Jeg ble fettsugd og overflødig hud ble tatt vekk. Magen ble sjølsagt bedre enn før inngrepet, men magen min buler fortsatt mye ut spesielt den øvre del av magen. Jeg tror dette er pga at musklaturen er strukket og fordi jeg er kort i livet og innvollene uansett trenger like mye plass som hos en langstrakt person (sjøl er jeg 166 cm). Nå har jeg en ganske firkantet kropp. Føler uansett at det er bedre enn epleformet :-)

Jeg betalte 31.000 for operasjonen og er litt usikker på om det var verd det siden resultatet ikke ble så bra som jeg hadde håpet.

Sjølve inngrepet er ingen ting å grue seg for. Du får narkose og merker ingen ting før det er over. Hvis du lever sundt og ikke røyker er faren for komplikasjoner etterpå minimal. Gjør akkurat slik som legen sier i ettertid. Bruk body og tape på arret så lenge som mulig. Hold deg mest mulig i ro. Jeg hadde ingen smerter etter operasjonen, men følte meg ganske mørbanket den første uka.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213011-bukplastikk/#findComment-1558035
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har sjøl tatt en full bukplastikk for et og et halvt år siden. Jeg ble fettsugd og overflødig hud ble tatt vekk. Magen ble sjølsagt bedre enn før inngrepet, men magen min buler fortsatt mye ut spesielt den øvre del av magen. Jeg tror dette er pga at musklaturen er strukket og fordi jeg er kort i livet og innvollene uansett trenger like mye plass som hos en langstrakt person (sjøl er jeg 166 cm). Nå har jeg en ganske firkantet kropp. Føler uansett at det er bedre enn epleformet :-)

Jeg betalte 31.000 for operasjonen og er litt usikker på om det var verd det siden resultatet ikke ble så bra som jeg hadde håpet.

Sjølve inngrepet er ingen ting å grue seg for. Du får narkose og merker ingen ting før det er over. Hvis du lever sundt og ikke røyker er faren for komplikasjoner etterpå minimal. Gjør akkurat slik som legen sier i ettertid. Bruk body og tape på arret så lenge som mulig. Hold deg mest mulig i ro. Jeg hadde ingen smerter etter operasjonen, men følte meg ganske mørbanket den første uka.

Jeg tok full bukplastikk men oppstramming av magemusklene. Angrer ikke et sekund. Er kjempe fornøyd. Magen er helt flat og arret er nesten usynlig. Gleder meg til sommeren igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213011-bukplastikk/#findComment-1570098
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...