Gå til innhold

Reduksjon av indre kjønnslepper operativt....

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 27 år som alltid har hatt komplekser for mine indre kjønnslepper som henger nedenfor de ytre. Dette plager meg i forskjellige situasjoner som:

-Felles dusj:har alltid hatt problemer med felles dusj på skole og trening. Har alltid stått med ryggen til de andre og alltid hatt håndkle foran meg i garderoben. Unngår fortsatt felles dusjer.

-Samleie: klarer ikke utfolde meg helt seksuelt, føler meg fort ubekvem i enkelte stillinger. Føler meg ikke vel dersom kjæresten min vil utføre oralsex. Blir fort sår, da det blir mye friksjon mot de indre kjønnsleppene ved samleie, da de er veldig følsomme. Jeg kunne skrevet side opp og ned om hvilke begrensninger det har gitt meg og hvor mye det dominerer tankene mine. Jeg er ellers en sterk person og har ingen andre ting ved meg selv jeg er misfornøyd med og har prøvd å godta at jeg er skapt sånn, men det er ikke lett og jeg har et sterkt ønske om å gjøre noe med det! Da jeg hørte om at man kunne redusere, ble jeg veldig interessert! Og jeg er villig til å kontakte en privat klinikk og betale for et slikt inngrep. Dere har svart andre lesere at det finnes de som utfører dette osv. Jeg lurer på hvem jeg kan kontakte og hvilke klinikker som utfører det og hvem har lengst erfaring? Og hva er prisen sånn ca? og er det lang tilhealings prosess?

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

At de indre kjønnsleppene i visse situasjoner går utenfor de ytre er helt normalt og trenger slett ikke behandles operativt, men i noen tilfeller kan det riktignok være så uttalt at en operasjon kan være på sin plass. Jeg synes først og fremst du skulle få en oppfatning av en erfaren (helst kvinnelig) gynekolog om hun synes dette bør opereres eller om det kan være mulig for deg å bli bekvem uten. Hvis plagene er store, gjøres slike operasjoner på sykehusene av enkelte gynekologer (hevnisning fra fastlegen). Enkelte plastikkirurger gjør også operasjonene. I så fall får du søke på nettet eller ringe rundt. Du må regne med å kjenne ømhet osv. i mange måneder etter en slik operasjon, selv om det verste er over etter 1-2 uker. Du vil selvsagt også få et arr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...