Gå til innhold

Trist melding: det er ikke mer øl igjen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det ble slutt på juleølen fra Aas allerede før jul. Jeg klarte ikke å oppdrive noen i romjula. Samme med den fra Ringnes. De eneste jeg fant hadde skrukork og kom på plastflasker (!). Herregud! Hvor skal det ende når øl kommer i plast?

De burde solgt juleøl helt til påske, og kjørt salg som de gjør på marsipan.

Det ble slutt på juleølen fra Aas allerede før jul. Jeg klarte ikke å oppdrive noen i romjula. Samme med den fra Ringnes. De eneste jeg fant hadde skrukork og kom på plastflasker (!). Herregud! Hvor skal det ende når øl kommer i plast?

De burde solgt juleøl helt til påske, og kjørt salg som de gjør på marsipan.

Jeg fikk så vidt redda en sixpack med Ass juleøl fra å blir strødd som perler for svin på tirsdag. En kjerring ville kjøpe den siste, men jeg sa Grans var mye bedre. Det klaffa.

ShitDiddelyDo

Jeg fikk så vidt redda en sixpack med Ass juleøl fra å blir strødd som perler for svin på tirsdag. En kjerring ville kjøpe den siste, men jeg sa Grans var mye bedre. Det klaffa.

Men Grans Julebrygg (ikke Grans Juleøl) var faktisk meget god i år den også.

Aas og Grans var de to beste, med Rignes på tredjeplass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...