Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg er 29 år og har no hatt problem med magesmerter i 3 år.Dette starta under det siste svangerskapet,men trudde då at det var noko som kom av graviditeten. Men då det ikkje vart betre etter fødsel,vart eg sendt til sykehus for utgreiing. Eg har tatt både ultralyd,gastroskopi,tynntarmspassasje, 24-timars ph-måling,ultralyd for å sjekke om eg hadde trange årar i magen og en ct av magen. Til slutt har eg tatt ei blodprøve for å sjekke cromogranin A. Ved kolonoskopien fann dei en kronisk uspesifikk betennelse i nederste enden av tynntarmen. Det vart då tatt en ny gastroskopi,for å sjekke om eg hadde cøliaki,noko som eg ikkje hadde. Etter dette har det ikkje blitt undersøkt noko meir,og problema er der like kraftige som alltid. Når eg et,blåser magen seg opp,og smertene er i gang,ganske umiddelbart. Det tar ikkje lange stunda,før eg må springe på toalettet. Då får eg akutt diare,og det er voldsomme smerter til tarmen er tømt. Eg føler meg svært varm,medan dette står på,og så begynner eg å fryse etterpå. Av og til er det så ille at eg ristar i heile kroppen, eg vil sei en form for krampe. (eg kan ikkje styre det på nokon måte,når det sett i gang.)

Etterpå er eg heilt utslitt. Kva kan dette være? Og kva er cromogranin A? Eg er begynt å bli ganske fortvila no,for i periodar er dette et daglig problem. Eg føler at eg ikkje blir høyrt på av fastlege og legar som eg har vore med på sjukehuset. Har fått til svar at om dei ikkje finn noko på en ct,er det ikkje noko dei kan gjere. Til slutt vil eg og nemne at eg har von Willebrand blødersjukdom og. Kan du hjelpe? Kva skal eg gjere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213127-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Du nevner ikke om det er gjort noen diett-forsøk. Synes dette er på tide. Synes du kan kutte ut både glutenholdige varer og melkeproteiner for å se om betennelsen roer seg ned. Synes vel også det burde diskuteres om du skal få forsøke betennelsesdempende medisiner, slike som kan brukes til f.eks ulcerøs colitt-pasienter. Kanskje kan du henvises tul en spesialist i allergi- og intoleranse sykdommer. Kjenner dessverre ikke den blodprøven du nevner; spør på sykehuset som har tatt prøven. Det vil være viktig for deg å ha en lege som er engasjert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213127-magesmerter/#findComment-1561311
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...