Gå til innhold

kjendiser/modeller som bruker avføringsmidler, hvordan fungerer de på jobb?

Anbefalte innlegg

Thea11365380940
Skrevet

de som misbruker avføringstabletter må etterhvert oppi 80 tabletter osv for å få effekt.

Man går heller ikke ned i vekt av dem. Kunn vannvekt, som kommer på med en gang igjen. Ved avføringstabletter greier du bare kvitte deg med 8% av næringen, så mange som bruker dem er lubbne. De som er tynn ville vært det uansett fordi de sulter seg eller spise lite eller trener mye etc.

Venninne ble så avhengig av dem, både psykisk og fysisk, at hun var oppi i 80 tabletter og brukte dem etterhvert for å spy, men du ville aldri gjettet at hun var en person med sf utenpå. Men var konstant kvalm, og halsbrann og hadde så magesmerter etter hver runde at hun måtte ligge hjemme resten av døgnet istedet for å være sosial, som hun bruker til vanlig ellers.

Hei,

Nå har jeg lest så mange "gode råd og erfaringer" med avføringsmidler. Det du skriver her om at man må opp i 80 tabl osv for å få virkning er bare tull og du har tydligvis ikke peiling på hva du snakker om. Tar du 80 tabletter så får du helt sikkert en virkning - ved at du kaster opp!

Jeg har tatt avføringstabletter i snart 23 år (uff, jeg har aldri sett det på trykk tidligere...). Begynte som en spiseforstyrrelse når jeg var 15 hvor jeg først begynte å sulte meg, så kastet jeg opp når jeg hadde spist den minste ting, også gikk jeg over til pursenid. I dag går jeg på dulcolax. Pursenid kunne jeg ta opptil 10 tabletter daglig, og da lå jeg krokete over toalettet.

Prøvde meg på samme antall med Dulcolax, men da fløy jeg på do og spydde hele natten. Tilogmed 3 stk får meg til å kaste opp. To stk holder nå hver kveld. Muligens har de satt inn noe kvalmefrembringende middel i disse tablettene... ikke vet jeg.

Men - nok om det. Det jeg ville frem til var at du kan ikke ta 80 avføringstabletter. Det har ingen hensikt!

Skrevet

Hei,

Nå har jeg lest så mange "gode råd og erfaringer" med avføringsmidler. Det du skriver her om at man må opp i 80 tabl osv for å få virkning er bare tull og du har tydligvis ikke peiling på hva du snakker om. Tar du 80 tabletter så får du helt sikkert en virkning - ved at du kaster opp!

Jeg har tatt avføringstabletter i snart 23 år (uff, jeg har aldri sett det på trykk tidligere...). Begynte som en spiseforstyrrelse når jeg var 15 hvor jeg først begynte å sulte meg, så kastet jeg opp når jeg hadde spist den minste ting, også gikk jeg over til pursenid. I dag går jeg på dulcolax. Pursenid kunne jeg ta opptil 10 tabletter daglig, og da lå jeg krokete over toalettet.

Prøvde meg på samme antall med Dulcolax, men da fløy jeg på do og spydde hele natten. Tilogmed 3 stk får meg til å kaste opp. To stk holder nå hver kveld. Muligens har de satt inn noe kvalmefrembringende middel i disse tablettene... ikke vet jeg.

Men - nok om det. Det jeg ville frem til var at du kan ikke ta 80 avføringstabletter. Det har ingen hensikt!

kanskje du skulle lest litt nøyere?

"Venninne ble så avhengig av dem, både psykisk og fysisk, at hun var oppi i 80 tabletter og brukte dem etterhvert for å spy, men du ville aldri gjettet at hun var en person med sf utenpå."

Her står det vitterlig at hun brukte dem for å spy.

Og du må faktisk opp i flere og flere tabletter for å få virkning etterhvert, kanskje ikke 80, men mange.

Det at hun måtte opp i 80 var heller ikke bare for å spy, men for å få den PSYKISKE virkningen, av at hun virkelig skader seg selv, får vekk den psykiske smerten.

Hun er heldigvis innlagt den dag og idag.

Vært det i over to år nå tror jeg.

Men hvis jeg liksom ikke aner hva jeg snakker om så blir jeg isåfall løyet til av mine venninner som har spiseforstyrrelser, og det tviler jeg litt på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...