joro-mj Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei!Jeg fikk fotvorten min for noen år siden, og har ikke klart å få den vekk ved egen hjelp. Det kom så en til og den endte med å bli en dobbel.Jeg gikk til legen og han klarte å få vekk den ene og en av de dobble. Men nå har den gjenværende blitt større (den har tatt plassen til den andre).Så oppdaget vi plutselig at mellomstegutten vår fikk en på helen, og jeg har prøvd å behandle den med den salven/vannet som skal pensles på, men denne er blitt like stor som min og det virker som den sprer seg. Han har fått mangen små rundt... Jeg prøver nå med bananskall, som jeg har fått tipps om. Vet du noe om det kan hjelpe?Så har vi nå sett at nå har eldstegutten fått det samme. Det er tre små, men hvis de vokser like fort som på vår andre sønn, så går det bare et par tre måneder, så er den blitt stor.Jeg føler meg helt hjelpesløs nå, for uannsett hva jeg har gjort så hjelper ikke noe. Jeg har vert veldig nøye med å legge foten i vann og pirke og/eller skjære bort død vortevev før jeg har tatt på ny salve/vann.Hva annet kan jeg gjøre? Føler liksom at jeg gir opp hele kampen.Jeg syntes det var helt forferdelig å få bedøvelsen i fotvortene da jeg skulle få dem skjært bort og unner ikke guttene den smerten. Så nå er jeg litt desperat etter andre alternativer. Håper du har noen andre råd til meg.Mvh mor til tre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213181-fotvorter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.