Gå til innhold

Zerasette


Gjest t27

Anbefalte innlegg

Startet med cerazette i sommer. Men hadde problemer med den. Svimmel, hodepine og humørsvingninger. Og blødninger stort sett hele tiden. Opphold på blødninger kunne komme sirka en uke max 2 pr måned, i hele 4 måneders perioden. Jeg har nå startet med Yasmin p-piller. Og har nå sterk hodesmerte. Og føler meg svimmel kvalm, og ute av form. Men har matlysten i orden da jeg spiser mer en det jeg normalt pleier. Jeg blir aldri mett føles det. Jeg var hos legen som der skrev ut yasmin til meg. Jeg har også før mensen smerter i høyre eggestokk, dette får jeg brexidol 20 mg for. Som skulle virke smerte stillende. Men har ingen virkning på meg. Jeg er litt fortvilet for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Disse problemene går ut over sexlivet, og livet generelt. Fordi jeg ikke har det overskuddet som jeg pleide å ha. Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Fordi legen min virker tilbakeholden med å få meg til gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...