Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 16 år!jeg ser ut til å slite med ett problem att penisen svir litt, er rød me kansje noen små svake røde prikker.det er ikke noe spesiell lukt eller noe,svir ikke når jeg pisser.smertene å rødheten blir kraftig dempet når jeg bruker en mildt krem som heter prolips(mot herpes 1,munnsår)som kjøpes på apoteke.men blir og enda bedre ved bruk av dermovat salve som er ett kortison produkt beregnet for psoriases...men når jeg ike har disse krmene på kommer rødheten å smertene fort tilbake:Shva kan dette være?jeg har aldri hatt sex før...tenker på sopp,eller herpes 1 som er smittet over på kjønnsorgane fra munnen min:PS:kan d ha noe me att jeg hele åre går på tetracykliner(antibiotika kur for acne(Kviser)håper du vet hva det er?og hvordan utbryddkan dempes:P

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213249-s%C3%A5r-penis-jomfu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...