Gå til innhold

allergimedisin du blir trøtt av

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest cabin crew

Jeg blir trøtt av Zyrtec jeg, og skiftet dermed til Aerius. Men hvis du trenger medisin for å bli trøtt kan du jo prøve Melatonin som er det hormonet kroppen naturlig skiller ut når det blir mørkt. Noen mennesker har lite eller ingen utskillelse av Melatonin, og bruker dermed Melatonin i tablettform. Jeg har selv nettopp bestilt Melatonin på lillepille.com

Gjest Outburn

Jeg blir trøtt av Zyrtec jeg, og skiftet dermed til Aerius. Men hvis du trenger medisin for å bli trøtt kan du jo prøve Melatonin som er det hormonet kroppen naturlig skiller ut når det blir mørkt. Noen mennesker har lite eller ingen utskillelse av Melatonin, og bruker dermed Melatonin i tablettform. Jeg har selv nettopp bestilt Melatonin på lillepille.com

OK, takk.

Heter det melatonin eller har det et annet navn ?

Annonse

Polaramin. Ingen over, ingen ved siden. Jeg hold på å bli gæærn. Men hvorfor i alle dager ønsker du å bli trøtt av det? Sykt.

He he nei jeg er ikke gærn. Sliter med å få sove vinterstid og ønsker da (kun i mørketiden) å benytte meg av en allergimedisin jeg blir trøtt av.

Blir du trøtt hele dagen av polaramin ?

Mvh

He he nei jeg er ikke gærn. Sliter med å få sove vinterstid og ønsker da (kun i mørketiden) å benytte meg av en allergimedisin jeg blir trøtt av.

Blir du trøtt hele dagen av polaramin ?

Mvh

Brukte de bare da jeg var gravid og ikke kunne ta Zyrtec. og blei konstant trøtt og "fyllesjuk" i kroppen. Så det er en grunn til at de er gamle og lite i bruk ;)

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...