Gå til innhold

Håravfall-gjør det noe da????

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 27år. Leser her at mange andre har samme problem som meg, nemlig mannlig håravfall. Begynte å miste hår i en alder av 23år. Har prøvd Arcon Tisane,Rogaine Fortè 5%, Megaderm, Lòreal sin produktserie for håravfall osv.... Har vært i kontakt med fastlegen min, hvor denne fagkyndige personen uttaler seg: "Jeg synes du er fin slik du er jeg!" Dette kan jo hvem som helst fortelle meg...Synes det snart er på tide at denne verden snart åpner øynene for at mannlig håravfall kan være ganske så alvorlig for den det gjelder.Kan ikke fatte og begripe at så langt som legemiddelindustrien og medisinstudier er kommet, at det ikke skal være mulig å finne en løsning på dette problemet???? Så lenge man vet årsaken til at håret faller av, nemlig DHT, avfallstoffer fra testosteron i huden, og hårsekker som er ømfintlige for dette.Herregud, det blir jo operert inn grisehjerter i mennesker idag..Nei, dette er visst ikke alvorlig nok.Pluss at legemiddelindustrien tjener jo fett på alle luriumsproduktene som blir lagt ut på markedet. Dette har faktisk vært i ferd med å knekke meg TOTALT psykisk. Selvbildet mitt er ikke lenger hva det en gang var, og det kommer det nok heller aldri til å bli igjen.Folk som ikke har dette problemet selv, aner ikke hvor tungt dette kan være for den det gjelder.Man mister jo "en del" av seg selv. Det er liksom helt greit å komme bort til en som er tynn i håret og si: "Jøss, du har jammen blitt tynn i håret!" Som om jeg skulle gå bort til en person og si: " Jøss, så feit du har blitt!" Like lite passende begge kommentarene, men forskjellen er fortsatt iøynefallende. Dersom folk er overvektige,( ikke lider av stoffskifteproblemer) men vanlige overvektige, de har alle muligheter for å gjøre noe med det, absolutt.Det er kun opp til dem selv. Mens vi som har mannlig håravfall kan ikke gjøre en døyt....Medfødte gener sier legene....Nei, den er for enkel syns jeg. Forklar meg da hvorfor så mange flere idag enn for 20år siden er tynne i håret? Hvorfor har mønsteret på hvor en mister håret forandret seg fra begynnende måne tidligere, i motsetning til både måne og den velkjente M-formen foran per dags dato da? Dette er i ferd med å bli et alvorlig samfunnsproblem for mange,med psykiske lidelser og smerte. Syns det virkelig er på tide at forskere og leger gjør seg fortjent til både tittelen de har, og lønna de krever...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213571-h%C3%A5ravfall-gj%C3%B8r-det-noe-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver at du bl.a. har prøvd Arcon-Tisane. Dette tyder på at du ikke har fått god nok rådgivning. For å stoppe hormonelt håravfall og få ny hårvekst MÅ Arcon-Tisane brukes i kombinasjon med Arcon Biospray. Denne kombinasjonen kalles "Arcon Hårkur for menn" og finnes i mange helsekostforretninger. Den gir gode resultater for 4 av 5 brukere.

Du skriver at du bl.a. har prøvd Arcon-Tisane. Dette tyder på at du ikke har fått god nok rådgivning. For å stoppe hormonelt håravfall og få ny hårvekst MÅ Arcon-Tisane brukes i kombinasjon med Arcon Biospray. Denne kombinasjonen kalles "Arcon Hårkur for menn" og finnes i mange helsekostforretninger. Den gir gode resultater for 4 av 5 brukere.

Hei, jeg har prøvd Arcon Tisane-Hårkur for menn.Dette er den største scam`en som er på markedet. Har prøvd hele serien i 2 ganger 6mnd. Har også gjort en del research angående produktet Arcon Tisane.Johnny Hamre som er importør for dette produktet, er like skallet som alle andre likesinnede han. Men han skylder på høyt stressnivå, og at han liker så godt pølser.Dette tåler han visst ikke helt, og derfor virker visst ikke denne Arcon-kuren på han....Fant ikke igjen kommentaren jeg resymmerte nettopp, men søk på Johnny Hamre og Arcon-Tisane på nettet, så kan du jo se selv at dette er ABSOLUTT penger ut vinduet..

Har du forsøkt Avodart? det har funket for meg. Hvis du er lei legers likegyldighet, kan du jo kjøpe det på nett. lillepille.com eller euapoteket f.eks.

Hei, Jake Jake. Takker for bra tips, dette vil jeg sjekke opp og prøve umiddelbart.Takker så meget.;-)

Annonse

Har du forsøkt Avodart? det har funket for meg. Hvis du er lei legers likegyldighet, kan du jo kjøpe det på nett. lillepille.com eller euapoteket f.eks.

Hei igjen, Jake Jake. Har du hatt noen bivirkninger med Avodart? Leser at dette kan medføre nedsatt seksuallyst, og være skadelig for fostre dersom en bruker dette og dama skulle bli gravid....Har du noen erfaringer??

Gjest Jake Jake

Hei igjen, Jake Jake. Har du hatt noen bivirkninger med Avodart? Leser at dette kan medføre nedsatt seksuallyst, og være skadelig for fostre dersom en bruker dette og dama skulle bli gravid....Har du noen erfaringer??

Jeg personlig har ikke hatt noen bivirkninger med Avodart, men er jo kjent ved at det kan forekomme. Jeg er kjempefornøyd i hvertfall. Lykke til!

Hei, jeg har prøvd Arcon Tisane-Hårkur for menn.Dette er den største scam`en som er på markedet. Har prøvd hele serien i 2 ganger 6mnd. Har også gjort en del research angående produktet Arcon Tisane.Johnny Hamre som er importør for dette produktet, er like skallet som alle andre likesinnede han. Men han skylder på høyt stressnivå, og at han liker så godt pølser.Dette tåler han visst ikke helt, og derfor virker visst ikke denne Arcon-kuren på han....Fant ikke igjen kommentaren jeg resymmerte nettopp, men søk på Johnny Hamre og Arcon-Tisane på nettet, så kan du jo se selv at dette er ABSOLUTT penger ut vinduet..

Hei. Har noen av dere prøvd lysbehandling, enten med Hairmax eller Leimo Laser Comb?

Hei. Har noen av dere prøvd lysbehandling, enten med Hairmax eller Leimo Laser Comb?

Hei, nei har ikke prøvd det.Men har lest om det. Tror jeg leste et stykke om en hårklinikk som hadde begynt å behandle kunder med dette, men som trakk det laserbehandlingen tilbake igjen, ettersom produsenten ikke var særlig seriøs. Tror du kanskje finner noe om det på Google under hårtransplantasjon. Mener det var et svenskt hårinstitutt som uttalte seg om dette.Kan ha vært Medica-klinikk, men er ikke sikker...Men søk og let litt så finner du det nok....;-)

Hei, nei har ikke prøvd det.Men har lest om det. Tror jeg leste et stykke om en hårklinikk som hadde begynt å behandle kunder med dette, men som trakk det laserbehandlingen tilbake igjen, ettersom produsenten ikke var særlig seriøs. Tror du kanskje finner noe om det på Google under hårtransplantasjon. Mener det var et svenskt hårinstitutt som uttalte seg om dette.Kan ha vært Medica-klinikk, men er ikke sikker...Men søk og let litt så finner du det nok....;-)

De hadde brukt Laser Hair Care 6000 et-eller-annet. Men jeg snakker om et hjemmeapparat som jeg har lest om i Time Magazine. Ihvertfall Hairmax og Leimo vet jeg om.

De hadde brukt Laser Hair Care 6000 et-eller-annet. Men jeg snakker om et hjemmeapparat som jeg har lest om i Time Magazine. Ihvertfall Hairmax og Leimo vet jeg om.

Hei,igjen...;-) Nå skal ikke jeg si verken det ene eller det andre siden jeg ikke har noe erfaring med det. Men jeg har lest en del om det, og den typen laser som brukes er en (kald-laser). Denne blir slaktet på diverse forumer jeg har vært innom iallfall. Tror nok du kan finne diverse erfarngsrike mennesker hvis du går inn på hairlosshelp.com

Tror de er ganske dyre også, mener jeg har lest om en pris på 600 dollar for den typen jeg mener. Men hvilken type håravfall har du? Hva har du prøvd før og ikke? Kjekt om du gir meg også litt feedback om erfaringer, både gode-og dårlige..;-)

MVH

Hei,igjen...;-) Nå skal ikke jeg si verken det ene eller det andre siden jeg ikke har noe erfaring med det. Men jeg har lest en del om det, og den typen laser som brukes er en (kald-laser). Denne blir slaktet på diverse forumer jeg har vært innom iallfall. Tror nok du kan finne diverse erfarngsrike mennesker hvis du går inn på hairlosshelp.com

Tror de er ganske dyre også, mener jeg har lest om en pris på 600 dollar for den typen jeg mener. Men hvilken type håravfall har du? Hva har du prøvd før og ikke? Kjekt om du gir meg også litt feedback om erfaringer, både gode-og dårlige..;-)

MVH

Ingen erfaring med disse, men jeg husket å ha lest om de og ønsket å tipse. Har ikke prøvd de selv, men artikkelen i Time var ganske overbevisende. Så det. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...