Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Transparency

Lysbehandling med UV-stråler eller med blått lys? Finnes masse dokumentasjon på begge. Søk i pubmed.org f.eks.

JSB, har du noen erfaring med all denne lysbehandlingen? Du svarer jo på halvparten av innleggene og anbefaler dette! Det er ikke i din egen vinnings hensikt du messer om dette vel?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213665-acne/#findComment-1564618
Del på andre sider

JSB, har du noen erfaring med all denne lysbehandlingen? Du svarer jo på halvparten av innleggene og anbefaler dette! Det er ikke i din egen vinnings hensikt du messer om dette vel?

Har satt meg endel inn i dette med lysbehandling fordi jeg synes det er et meget spennende fagfelt. Det jeg ser er at det finnes ganske mange forskjellige alternativer innen lysbehandling som jeg ikke har visst om, og aldri kunne ha tenkt meg til fantes. Som f.eks. blått lys mot acne. Mange klinikker bruker jo også slikt nå. Folk blir jo mer opptatt av hvilke medikamenter de putter i kroppen, og da synes jeg det er på sin plass å vite noe om alternativene. Det er mye spennende som skjer på denne fronten, ikke alt er like bra, men endel er meget gode løsninger. Man må se etter nye løsninger også vettu ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213665-acne/#findComment-1565144
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...