Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet noen her inne _hva_en kan klage på etter en brystforstørrelse?

Jeg skal tilbake til kirugen i begynnelsen av februar-da er det 3mnd siden jeg opererte meg.

Jeg var innom hos en sykepleier i slutten av desember pga tapen ikke ville av. Da spurte sykesøstera om jeg var fornøyd osv... Jeg sa det jeg er missfornøyd med-størrelse og de er ulike-da sa hun at jeg fikk ta det opp med kirugen nå i februar.

Kan jeg virkelig klage på dette og få ny operasjon?

Jeg har jo sånnsett betalt for en vare som jeg ikke er 100% fornøyd med.

Vil vite på forhånd hva jeg har rett til å klage på slik at jeg kan skrive det ned-ellers snakker han meg vekk fra det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213809-klage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

Jeg klagde på to ting ved 1-års kontrollen.

Synes de var for store + at arret var for langt nede. (Synlig under BH'n)

Han sa at han kunne legge inn mindre, og forklarte en del rundt dette. Jeg "kjøpte" den forklaringen, og har godttatt størrelsen. Han tilbød seg ny operasjon til en veldig redusert pris uten at vi gikk nærmere inn på det.

Arrene sa han at han kunne korrigere gratis. Det gjorde jeg i Desember. Arrene har nå blitt flyttet høyere opp, og det ser i tillegg ut til at de blir penere enn de gamle.

Litt innputt, men det var vel egentlig ikke helt svar på hele spørsmålet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213809-klage/#findComment-1567046
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...