tiril90.. Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er da min venstre fot, og fjerde tå fra høyre som gjør vondt. I begynnelsen (tror det var siste uke før desember eller før) kjentes tåa mi nesten lam ut, men jeg klarte å bevege på den. Den kjentes ut akkurat som når du har hatt på deg for trange sko bare at den var sånn uansett, hele tiden. Jeg har mange par sko og uansett så kjentes det slik ut. Jeg tror dessuten jeg kanskje er litt brefota, men ikke så veldig. Nå i det siste har tåa begynt å gjøre veldig vondt, den har ingen synlige tegn (eks. hevelse, blåmerker osv.) og jeg finner heller ikke bestemte punkter i tåa som gjør vondt når jeg trykker. Det gjør heller ikke vondt hvis jeg går og strammer tærne bare hvis jeg ikke gjør det. Det kjennes ut som smerten ligger fra tåa og ca 2-3cm ned. Når jeg går mye kjenner jeg at det gjør veldig vondt. Det kjennes også ut som om at tåa brekker, det er vemmelig. Jeg trener håndball, håndballskoene mine (som jeg har hatt i kanskje 1 1/2 år)er helt passe, men de trykker litt i siden foran (ved storetåen) innimellom. Når jeg trener kjenner jeg ingenting i tåa, men når jeg tar av meg skoene verker det skikkelig. Det verker bare i tåa når jeg går. Hva kan dette være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213834-vond-t%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.