Gå til innhold

body/panty ved bukplastikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trillingmamma

Jeg har en svart kompresjonsbody (med fransk åpning - tjihii..) og stropper over skudrene, denne er kjempegod, og koster 930,- på apotek. På klinikken mente de at en avklipt hold-in var god nok som støtte. Dette prøvde jeg i noen dager fram til jeg fikk denne bodyen, men bodyen er myyyyye bedre! Prøvde også et magebelte,men dette slo jeg fra meg, pga at jeg ikke fikk støtte over hele magen med dette. Håper du blir fornøyd med opr ;-)

• 2 uker senere...

Jeg har en svart kompresjonsbody (med fransk åpning - tjihii..) og stropper over skudrene, denne er kjempegod, og koster 930,- på apotek. På klinikken mente de at en avklipt hold-in var god nok som støtte. Dette prøvde jeg i noen dager fram til jeg fikk denne bodyen, men bodyen er myyyyye bedre! Prøvde også et magebelte,men dette slo jeg fra meg, pga at jeg ikke fikk støtte over hele magen med dette. Håper du blir fornøyd med opr ;-)

Hei hei.

Du skriver litt om body etter operasjonen. Hva heter den du har brukt??

Fikk du dekt operasjonen av det offentlige?

Grunnen til at jeg lurte er at jeg hørte at man ikke får fettsugd (ihvertfall på sidene) samtidig uten å måtte betale ekstra, for da var det kosmetisk......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...