Gå til innhold

Vandrende branntomt etter besøk hos røykere

Anbefalte innlegg

I dag lukter det røyk av alt jeg hadde på og med meg til noen venner. Faen at jeg må dusje og vaske alle klærne hver gang. Det lukter i hele huset her etter at jeg kommer hjem. Til og med ryggsekken og det som var nedi lukter røyk. Jakka hengte jeg ute til lufting.

Fortsetter under...

*urk*

Skjønner godt hvordan du har det..

Faren min slutta å røyke for åtte år siden. Når han var røyker ble han såå irritert på moren min når hun klaga over røyklukt i klærne når de f.eks. kom hjem fra fest. Han mente hun hadde overgod luktesans. Nå som han ikke røyker lengre er han den første til å klage over røyklukt ;-)

Annonse

Verste er at jeg begynner å føle meg dårlig etter en stund i det huset. Var ikke sånn før.

Det er ikke ok. Jeg blir dårlig når folk lager noen spesielle matsorter og jeg ikke har matlyst jeg. Jeg er ikke så glad i lukter alltid.

Verste er at jeg begynner å føle meg dårlig etter en stund i det huset. Var ikke sånn før.

Da må du:

1) Slutte å gå dit.

2) Begynne å røyke igjen.

Eller dusje og vaske klærne, og ikke gjøre noe stort nummer av det hele...

Det er ikke ok. Jeg blir dårlig når folk lager noen spesielle matsorter og jeg ikke har matlyst jeg. Jeg er ikke så glad i lukter alltid.

Røyklukt er ikke så plagsomt egentlig, men når jeg kommer hjem og kjenner det i klærne dagen etter, da er det ubehagelig.

Da må du:

1) Slutte å gå dit.

2) Begynne å røyke igjen.

Eller dusje og vaske klærne, og ikke gjøre noe stort nummer av det hele...

2 er litt vanskelig, da jeg mangler evnen til å bli avhengig. Røyk smaker bare til fest. Og så kan jeg glemme det i ukevis, måneder, år.

Annonse

2 er litt vanskelig, da jeg mangler evnen til å bli avhengig. Røyk smaker bare til fest. Og så kan jeg glemme det i ukevis, måneder, år.

Hm. Du har bare plutselig fått overaktiv luktesans? Jeg trodde jeg var den eneste i Norge med det problemet:-)

Jeg kan lukte stekt pizza ute her, enda pizzabakeriet er 3 km unna. Det kan ingen andre jeg vet om.

Jeg hadde nok også kjent pizzalukten:-) Folk ser megetsigende på hverandre når jeg sier at ulike typer snø lukter forskjellig, og at jeg kjenner det hvis en røyker har kosa med sønnen min i barnehagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...