Gå til innhold

Et kynisk spørsmål....

Anbefalte innlegg

Gjest kynisk sikkert,......

Som jeg håper å få et vettugt svar på å ikke bare fy, æsj, og huff!

Jeg har rotet meg borti en mann med dame, så i den forbindelse lurer jeg på hvilken kjøreregler jeg skal følge for å skåne alle mest, altså meg, mannen og hans partner... Da bortsett fra å ligge unna!!

Jeg tar ikke kontakt annet enn når jeg treffer han på msn, skriver ikke meldinger i fare for at han kan være sammen med henne, men jeg er tiljengelig visst han velger å ta kontakt!

Når vi møtes i offentlighet tar jeg ikke på han eller tydelig viser hvilket kjennskap vi har til hverandre, men velger han å gjøre d, er jeg med på d til en viss grad!

Kommer han på besøk venter jeg alltid på at han tar det første skrittet til mer enn en vennlig prat, slik at han ikke skal påvirkes unødig!

Men andre ting jeg bør ta hensyn til?, legger til at jeg alltid bruker kondom...

Og tilstår at det slettes ikke er opptimalt med et forhold til en opptatt mann, men når det nå har skjedd, og jeg ikke har lyst til å bryte enda, er det greit å holde seg til noen kjøreregler!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214052-et-kynisk-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kynisk sikkert,......

Du lurer altså på hva som er god elskerinnefolkeskikk?

Ja, på en måte!

Vet jo at det er umoralskt og greier, men jeg vet også at jeg ikke er den første til å ha et sånn forhold og det finnes mange som har vært i en sånn situasjon, enten som elsker, elskerinne eller den forsmådde partner....

Så det må da finnes noen gode tips der ute?

Ja, på en måte!

Vet jo at det er umoralskt og greier, men jeg vet også at jeg ikke er den første til å ha et sånn forhold og det finnes mange som har vært i en sånn situasjon, enten som elsker, elskerinne eller den forsmådde partner....

Hvis du skal ta hensyn til deg selv, er rådet mitt at du ikke blir tettere involvert i denne mannen før han har avsluttet forholdet han er i.

Før du vet ordet av det, sitter du der med massevis av følelser og ender opp såret fordi han ikke avslutter forholdet allikevel. Det er nok av karer som kjører dobbelt, simpelthen fordi de kan. Og om du overhodet ikke har noen følelser for ham, er det jo heller ikke noe problem å avslutte det.

Hvis du skal ta hensyn til ham, er rådet mitt at du ikke blir tettere involvert i denne mannen før han har avsluttet forholdet han er i.

Gi ham tid og rom til å finne ut hva ham vil, og anledning til å savne deg.

Hvis du skal ta hensyn til dama hans, er rådet mitt at du ikke blir tettere involvert i denne mannen før han har avsluttet forholdet han er i.

Uansett hvor forsiktig du og denne mannen er med sms-er, hemmelige dater og denslags, har sånne ting en evne til å komme for en dag. Da har dere såret et menneske dypt.

Dette var sikkert ikke svarene du ville ha, men ettersom du spør, så....

Annonse

Ja, på en måte!

"Så det må da finnes noen gode tips der ute?"

Selvfølgelig gjør det det: Kutt ut. Annet "godt tips" finnes ikke.

Det er greit nok at det er han som er utro, og dermed begår den største synden. Men det er ikke dermed sagt at det er greit at du deltar i det.

".........................................."

Annonse

Ligg unna, sier nå jeg!

Hvorfor skal hun det? Livet er kort og man bør få med seg den moroa som er.

At han er gift er hans ansvar, ikke hennes.

Men jeg hadde ikke giddet å være sammen med en gift/samboende mann. Og det er ikke fordi jeg har moralske skrupler men fordi jeg vil være eneveldig :o)

Hvorfor skal hun det? Livet er kort og man bør få med seg den moroa som er.

At han er gift er hans ansvar, ikke hennes.

Men jeg hadde ikke giddet å være sammen med en gift/samboende mann. Og det er ikke fordi jeg har moralske skrupler men fordi jeg vil være eneveldig :o)

Nåja. Når du innvolverer deg med en gift person, så er det selvfølgelig vedkommendes eget ansvar at h*n er gift. Men det fritar ikke deg for alt moralsk ansvar, iom. at du faktisk vet at du står for 50% av sviket. Du er helt og holdent medskyldig.

"............................................."

Gjest ei som veit.

Ta et godt råd fra ei som veit... Ingen moralsk pekefinger, men et velment godt råd.

Hvis dette er en mann du har gode følelser for så bør du ikke gjøre dette. Ikke gjør det uansett egentlig. Av den enkle grunn at det er du som kommer til å sitte igjen med svarteper. Det er du som sitter igjen og er såret, uansett hvor god mannen måtte være i dine øyne.

Har vært i et slikt forhold i 7 år. Verdens herligste mann, sykt god sex og veldig godt vennskap. Men treffer jeg han tilfeldigvis på gaten får jeg hjertet i halsen, snur på hælen og gjemmer meg bort (ikke for han, men for dem som måtte være i nærheten av ham). Skammer meg fælt og har kjærlighetssorg som aldri gir seg fordi jeg hele tiden blir foret med gode ord og bekreftelser. Han har aldri lovet meg noe, snarere tvert om, men drømmer gjør man jo.

Jeg har det godt med ham akkurat de få og korte øyeblikkene vi har sammen. Det er ikke verdt det. La ham bli en venn istedet. Mye bedre. Et råd jeg nok bør følge selv. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...