Line Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Hva het filmen med Penelope Cruz som gikk på TV2 i går kveld? Jeg så noen glimt av den mens jeg var på jobb, men fant aldri ut hva den heter for noe. Jeg har ikke TV2 selv heller... men har veldig lyst å se filmen! Noen som kan hjelpe? Filmen hadde spansk tale, såvidt jeg fikk med meg. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Hentet fra www.tv2.no/filmer OPEN YOUR EYES 13. JANUAR: Penélope på spansk og amerikansk "Open Your Eyes" er den spanske originalversjonen av " Vanilla Sky". Penélope Cruz har en hovedrolle i begge. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Den er å få kjøpt på DVD i Norge Har den selv, kjøpt på billigsalg hos Free Record Shop, tror jeg. mvh, 0 Siter
Line Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 den var dårlig. Mulig, men virket bedre enn de jeg har sett tidligere med spansk tale. Og så var språket tydelig og lett å forstå. Det er mest derfor, trenger å høre språket for å ikke glemme det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.