Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er jente, 30, som de siste ukene har tisset veldig lite... Jeg drikker like mye som jeg alltid gjør (dvs ganske mye) men veldig lite kommer ut igjen... Føler meg ikke spesielt oppblåst eller hoven, men skjønner ikke hvor denne væsken blir av... Normalt på jeg veldig på do flere ganger om dagen.

Kan dette ha noe med syklusen å gjøre (bruker NuvaRing)?

Vil helst ikke prøve vanndrivende (reseptfritt), siden jeg har hørt at dette kan skape elektrolytt-problemer (noe jeg alt er utsatt for av andre årsaker).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214120-opphopning-av-v%C3%A6ske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du gått opp i vekt, da? Fått pløsete ankler, håndledd, passer ringene dine fortsatt? Eller andre tegn på at kroppen holder tilbake væske?

Nei, har ikke merket noe særlig slikt (er ganske tynn, så det ville synes fort)...nettopp derfor er det så merkelig!

Har du gått opp i vekt, da? Fått pløsete ankler, håndledd, passer ringene dine fortsatt? Eller andre tegn på at kroppen holder tilbake væske?

PS: Merker at magen er litt større enn normalt, slik som den ville være med en full btære...men uten at jeg skal på do...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...