Gå til innhold

Jenta er ute:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

"bare"5dager etter termin satte fødselen igang. To stolte storebrødre fikk en liten søster tor 12jan. hun veide 3640 og var 51cm lang.

Nå er vi litt slitne men veldig taknemlige. Vi kom hjem fra sykehuset til nyvasket hus,nybada gutter og fullt kjøleskap. Livet er bare hærlig.

masse klemmer fra

Fortsetter under...

kristin691365380881
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta :)

Vennlig hilsen

Skrevet

Gratulerer så mye med lillesøster! Tipper storebrødrene er stolte ja.-)

Ja vi har mye å være takknemlige for.... Kos dere videre i barseltiden.

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille Prinsessa, setesdal!!! Tipper at de to storebrødrene er stolte, ja! :-D

Håper vi snakkes på chatten om ikke så lenge, så jeg får høre mer om det lille vidunderet. Hvis travle trebarnsmødre har tid til sånn da ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer sååå mye med den lille prinsessen!!!!

Hilsen fra

Annonse

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille Prinsessa, setesdal!!! Tipper at de to storebrødrene er stolte, ja! :-D

Håper vi snakkes på chatten om ikke så lenge, så jeg får høre mer om det lille vidunderet. Hvis travle trebarnsmødre har tid til sånn da ;o)

Beste hilsen fra

jeg er stadig innom chatten jeg:-) men har ikke sett noe til deg der. er på den gamle jeg da. men kanskje det blir mindre tid til sånt nå, eller kanskje mere tid. tiden får vise.

Skrevet

Ååh, for en flott nyhet! Gratulerer så mye! Alle gode ønsker for liten og stor framover ;)

Skrevet

Gratulerer så masse med jenta!! Kan tenke meg at storebrødrene er stolte!

gratulasjonsklem fra

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer så mye med lillejenta!

Kos dere masse alle 5.

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten prinsesse. Lykke til videre.

Skrevet

Åååå-kjære Setesdal. Dette var gode nyheter. Gratulerer såå masse med lillesøster :o)

Stor klem fra

Annonse

Skrevet

Så flott høre at alt har gått fint.

GRATULERER SÅÅÅ MYE :o)

Skrevet

GRATULERER så mye setesdal.Så kjekt at det ble en jenta da, når du har 2 flotte gutter fra før.

Tenker jo en del på den fine tiden vi hadde sammen i Bogota. Her hjemme er alt bare fint, har begynt på ny prosess,er godkjent fra bufetat og driver no med papirinnsamling som skal til Col. Du må hilse gemalen fra oss på vestlandet og dere må kose dere skikkelig som 3 barns foreldre.. Stor klem fra

Skrevet

Kjære deg!

Gratulerer så mye med den lille jenta!

Tenker gutta koser seg og er stolte nå:-)

Kos dere masse alle sammen.

Hilsen fra

Skrevet

GRATULERER så mye setesdal.Så kjekt at det ble en jenta da, når du har 2 flotte gutter fra før.

Tenker jo en del på den fine tiden vi hadde sammen i Bogota. Her hjemme er alt bare fint, har begynt på ny prosess,er godkjent fra bufetat og driver no med papirinnsamling som skal til Col. Du må hilse gemalen fra oss på vestlandet og dere må kose dere skikkelig som 3 barns foreldre.. Stor klem fra

så koselig å få hilsen fra dere leonjenta. lykke til med nestemann. og hils l+e så mye.vi synes jo jenta deres har sååå nydelig navn, så vesletulla vår har fått navnet Eira.

klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...