Gå til innhold

Brødre og svigerinner

Anbefalte innlegg

Gjest Zuleika

Ringte eks-svigerinnen min i går kveld og vi skravlet litt som vanlig. Jeg spurte om forestående konfirmasjon til niesen min og fikk da høre til min forskrekkelse at hun planlegger egen konfirmasjonsfest og forventer at faren (min bror) holder en annen der hvor han bor med sin nye samboer. Eks-svigerinnen og det ene barnet bor på hjemstedet vårt og der er hele vår slekt og familie. Hun er fra et annet land og hennes familie blir ikke tallrik ved denne begivenheten. Det andre barnet har netopp flyttet til sin far.

Jeg er skrekkslagen, det får da være grenser selvom hun er rasende på den nye samboeren til min bror. Jeg drar ikke til den konfirmasjonen hvis det blir slik. Jeg og denne eks-svigerinnen har alltid kommet veldig godt overens.

Etterpå ringte jeg min søster og hun var også sjokkert, men hadde da også de sjokkerende nyhetene at en bror til skal skilles. De har to små barn sammen og hun har en fra før. Ikke akkurat en overraskelse, men sjokk likevel. Hans kone er et umodent, egoistisk vesen og jeg er helt sikker på at min bror som aldri har greid å sette grenser kommer ikke til å komme seg utav noen ting. Han har tenkt å ta gutten sin og finne egen leilighet, men det blir snakk om dager før lille jenta er der også. Så kommer mor og henter henne for å sette rosa sløyfer i håret, la henne danse ballett og vise henne frem for venninnene.

Jeg er skilt selv og jeg vet hvor vanskelig dette er. Jeg sliter veldig med å høre at de små brødrene mine som jeg passet og stelte har det så vanskelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214152-br%C3%B8dre-og-svigerinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...