Gjest tuttua Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei!! Jeg er en jente som har blitt sammen med en gutt for ca fire mnd siden. jeg er snart 28 år og man skulle vel tro jeg har mye erfaring og vet det meste. men sånn er det altså ikke, selv om jeg har hatt flere forhold. alle er forskjellige og så var det lenge (ca 3 år) siden sist da jeg ble sammen med han her. Så her kommer noen spørsmål som gnager litt: 1) er det greit at det ikke er skikkelig het og vill sex hvor alt bare går av seg selv liksom, som man ser på film der alle overganger fra en stilling til en annen går så fantastisk? jeg syns vi fumler sånn.. dette er vel bare litt tull, men jeg lurer hvordan flere tenker 2) jeg liker best sex i sengen...kan det bli for kjedelig tro? jeg er redd for at det skal bli kjedelig, men jeg klarer liksom ikke å være en vill løvinne heller... MEN vi har bra sex mener nå jeg, men det er jo hva jeg tenker. har ikke fått inntrykk av noe annet heller, men gutter sier ofte ikke hva de tenker...så... 3. har sugd han et par ganger, men jeg syns ikke det er noe stas-selv om det har gått bra hver gang men jeg lurer på om det er bra å suge bare i starten av sex, uten at han kommer, for så å fortsette med samleie? de gangene jeg har sugd, så er det fordi jeg har hatt mensen., eller at jeg har tulla med p-pille og vi avslutter med suging... 4. han har slikket meg en gang-om jeg tenker at det var ekkelt eller noe, siden han ikke har gjort det flere ganger...huff og huff-hvordan spør man om sånt? men jeg er renslig! håper noen vil svare meg! jeg vet jeg heller burde spurt han, jeg har planer om det...men jeg utsetter det hele tiden...ha ha takk:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214194-noen-enkle-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opplært Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vi fomlet også i begynnelsen (jeg hadde null erfaring og hans lå en del tilbake i tid), men snart gikk stillingsbytter, suging og slikking som bare det, og vi er svært entusiastiske begge to... Har prøvd oss på gulvet, stoler, sofaen, stående og utendørs, i tillegg til i sengen. Om det er litt fomling så gjør da ikke det noe, man må jo ha humor og ikke ta det hele altfor alvorlig. Suging kan man da gjøre whenever, enten innimellom "slagene" eller som en egen greie der dere holder på til han kommer. Om din kjæreste liker slikking eller ikke er vel umulig for oss å svare på, men kanskje han tror at du ikke fikk så mye ut av det? Er selv så heldig å ha en partner som elsker det og nesten ikke vil holde opp, men alle er jo forskjellige, og noen har nok litt barrierer akkurat der...men de kan jo overstiges, for mange. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214194-noen-enkle-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-sex/#findComment-1569908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Filmsex er stort sett alltid oppskrytt, og fremstilles gjerne veldig annerledes enn det stort sett er for de fleste. Når det gjelder suging, så er det jo helt opp til deg om du vil la ham komme i munnen din. Jeg synes ikke det er noe han kan kreve, men det er jo utvilsomt hyggelig hvis du gjør det en gang i blant. Hvis du er normalt renslig, så er det neppe noe galt med smaken/lukten din. Hvis han har sluttet å slikke deg, så kan det kanskje hende at han ikke liker det så veldig? Utrolig nok finnes det slike menn. "..........................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214194-noen-enkle-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-sex/#findComment-1570136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fristil Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ok å fomle-og ha mye mye kos. Rolig sex i sengen-helt topp. Suging ok før samleie-men da må du ta det rolig. Kan jo bare kysse litt- litt erting. Det er den som suges som skal ha det godt- så klart. Kjærestene får jobbe. Du skal se han finner ut av det senere. Noe å lese om hvordan stimulere kvinnen med tunge -munn-kan jo være på sin plass.tror jeg- uvitenhet fører ingen sted. Ja-les og lær. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214194-noen-enkle-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-sex/#findComment-1573118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anti-Liv Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 sex vil vel alltid være relativt "dårlig" i begynnelsen av et forhold. Pleier riktignok ikke ta så lang tid som 4 mnd for å få det på gli, i alle fall ikke i min verden. Det er som Prozak sier, en del menn som ikke liker å slikke. Skjønner ikke det der altså. Sex uten at jeg får slikke er skikkelig nedtur for meg i alle fall. Har du prøvd å "hjelpe" ham til å skjønne at du vil slikkes da? For meg hadde det vært svært opphissende! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214194-noen-enkle-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-sex/#findComment-1580738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.