Gå til innhold

Brannsår.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Iallefall dagen etter når det har blitt tørt og stivt. Masse aloe-vera gel, klin på så ofte som mulig hele dagen.

Ellers synes jeg ikke xylocain funker så bra, men bruker ibux-gel på så lenge det ikke er blemmer eller åpne sår. Kanskje ikke helt korrekt bruk av legemiddelet, men det fungerer utrolig bra.

Selv knuste jeg en presskanne med 1 liter nytrukket kaffe over hendene mine en bursdag for noen år siden :( Det eneste som fungerte for å få sove da var paralgin forte (store områder, begge hendene), senere har ibux-gel blitt en bedre løsning. Tar piller (ibux, paracet, pf) dersom jeg har store brannsår som jeg ikke kan smøre noe på på grunn av blemmer/sår.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214291-branns%C3%A5r/#findComment-1570763
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...