Gå til innhold

Bedre immunforsvaret

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen gode tips til meg? Her i huset har vi nå i løpet av under en mnd hatt: 2 runder med omgangssyke, div. kvelder med mer eller mindre uforklarlig feber, vanlig forkjølelse, 2 av oss har hatt halsbetennelse, og en har hatt ørebetennelse. Da er det en familie på 2 store og 2 små det er snakk om - hvorav en av de store hele tida ha vært så godt som frisk (urettferdig!!).

I dag sitter jeg selv her og koker og er kvalm etter en skikkelig spyrunde i går kveld, og en mageknip av en annen verden. På onsdag var det eldstejenta som hadde den samme runden.

Begynner å bli lei av å være syk hele tida, har vel vært helt frisk i til sammen 2 dager den siste mnd. Er det noen som har noen tips om hva vi kan gjøre for å holde oss litt mer friske? Vi er en del ute, vi spiser ordentlig middag hver dag, spiser jevnt oversunn mat, og tar tran/trankapsler. Og vasker hendene ofte og grundig!

Greit nok at jeg jobber mye i barnehage for tida, men det må da være måte på å være syk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214332-bedre-immunforsvaret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres egentlig bare ut som at dere har hatt skikkelig uflaks. Når man jobber i barnehage så vil jeg anta at man lett smittes...

Dere spiser generelt sunt og godt sier du,og vasker hendene. Virus spres seg fort...

Joghurt er et urgammelt middel mot sykdom, og kan drepe og sette bakterier ut av spill.

Hvitløk bekjemper bakterier og virus.

Alle slag grønnsaker og frukt inneholder en mengde stoffer som kan stimulere immunforsvaret.

Så det blir mitt forslag,,

Jeg ønsker dere en frisk fremtid !! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214332-bedre-immunforsvaret/#findComment-1571234
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...