Gå til innhold

Hvilken nyhetssak er du mest lei akkurat nå?

Anbefalte innlegg

For min del må det være de stadige sykebulletinene om Ariel Sharon:

"Oisann, nå har han leet på tåa!"

"Åpnet øynene men fortsatt i koma!" (Hva er DET for noe da? Kan jo neppe være et godt tegn at han bare ligger og stirrer rett ut framfor seg??)

Osv

Fortsetter under...

Annonse

Men det er det som kommer til å skje - det vil bli verdens undergang - sann mine ord -vi tar det ikke alvorlig nok.

Det var da voldsomt, da! Mener du det?

Forresten leste jeg innlegget ditt rett etter det innlegget om at SV taper velgere ;-) Jeg skjønte jo etter en stund at det ikke var det du svarte på :)

Men det er det som kommer til å skje - det vil bli verdens undergang - sann mine ord -vi tar det ikke alvorlig nok.

Hvis en slik pandemi inntreffer og den er så smittsom som forutsatt, vil vårt samfunn opphøre å eksistere slik vi kjenner det i dag (sitat fra en eller annen biologi på nyhetene i går). Dødeligheten ligger nærmere 100% enn 50%.

Det sier seg selv at noe slikt vil bety full stans i alle vitale samfunnsfunksjoner, altså full krise.

Adekvate forhåndstiltak er innkjøp av matvarer som tåler lagring, vann, bensin, batterier, ved, nødvendige medisiner og rikelig med patroner til gønnern. Så tar man med seg det hele på hytta og kryper i hi til det verste har lagt seg om et par år.

fei1365380229

De borgerlige kan kanskje gi seg med å "tvære" ute det Kristin Halvorsen sa og boikotten nå. Regjeringen og Kristin har gitt klart uttrykk for sitt syn. Nå blir det bare dumt av de borgerlige å holde på noe lenger med dette. Nå får de kaste seg på neste sak.

Ellers så er jeg møkkalei Nokas saken jeg også.

Annonse

Ikka akkurat en nyhetssak, men likevel: Aylar - som stikker nesen (eller puppene) fram i enhver sammenheng.

Been there!!

Hadde jeg satt opp denne tråden for kort tid tilbake hadde jeg sikkert sagt Aylar jeg også.

Men det har vel vært ørlitegrann mer stille rundt henne de siste 1-2 ukene???

;-)

Hvis en slik pandemi inntreffer og den er så smittsom som forutsatt, vil vårt samfunn opphøre å eksistere slik vi kjenner det i dag (sitat fra en eller annen biologi på nyhetene i går). Dødeligheten ligger nærmere 100% enn 50%.

Det sier seg selv at noe slikt vil bety full stans i alle vitale samfunnsfunksjoner, altså full krise.

Adekvate forhåndstiltak er innkjøp av matvarer som tåler lagring, vann, bensin, batterier, ved, nødvendige medisiner og rikelig med patroner til gønnern. Så tar man med seg det hele på hytta og kryper i hi til det verste har lagt seg om et par år.

Kan jeg få komme på hytta hos deg? -vi har bare campingvogn i carporten! :)

jeg så det samme programmet -da var det helt stille i stua hjemme - og det er sjeldent....

Er du mannen min? ;-) Dommedagsprofeten jeg er gift med sier omtrent det samme. Jeg er hakket mer avslappet, men ser jo absolutt at han har et aldri så lite poeng - om viruset muterer. Men jeg optimisten i meg satser på at det ikke gjør det med det aller første. Og hvis det skulle gjøre det, så har maen slagplanen klar. Og hytta er ferdig om et par-tre ukers tid ;-)

Er du mannen min? ;-) Dommedagsprofeten jeg er gift med sier omtrent det samme. Jeg er hakket mer avslappet, men ser jo absolutt at han har et aldri så lite poeng - om viruset muterer. Men jeg optimisten i meg satser på at det ikke gjør det med det aller første. Og hvis det skulle gjøre det, så har maen slagplanen klar. Og hytta er ferdig om et par-tre ukers tid ;-)

Det høyrest bra ut. Det er viktig å vere i forkant av hendingane, i alle høve slike hendingar som trugar liv og helse.

Dessutan er eg ikkje mannen din. Eg er trulova på anna hald.

Det høyrest bra ut. Det er viktig å vere i forkant av hendingane, i alle høve slike hendingar som trugar liv og helse.

Dessutan er eg ikkje mannen din. Eg er trulova på anna hald.

Ja, vi har i alle fall mel og tørrgjær nok for en liten stund om ikke annet....

Vi utfyller hverandre ganske greit, mannen min og jeg. Han demper ned optimismen min et par-tre hakk, og jeg gir ham et litt lysere syn på livet ;-)

Og det er sikkert like så greit at du ikke er mannnen min, vi diskuterer nok som det er. Han hadde ikke vart lenge om han hadde sagt en del av de tingene du har sagt her, hehehehe.... Og jeg tipper du sier ditto til det ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...