Gå til innhold

Hvilken nyhetssak er du mest lei akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Gjest mønsterfyr
Skrevet

Det er litt trist at Ariel skulle ta sånn på vei pga boikotten til SV.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er lei av mange jeg...

Bl.annet: Nokassaken, sharon, politikk, politikere i hjembyen som diskuterer et badeland til 100 mill og mye mye mer.

Da bør du lese Donald ;)

Skrevet

De borgerlige kan kanskje gi seg med å "tvære" ute det Kristin Halvorsen sa og boikotten nå. Regjeringen og Kristin har gitt klart uttrykk for sitt syn. Nå blir det bare dumt av de borgerlige å holde på noe lenger med dette. Nå får de kaste seg på neste sak.

Ellers så er jeg møkkalei Nokas saken jeg også.

Nei - gni og gnu til Halvorsen går av!

Skrevet

Det er akkurat som om ørene automatisk stenges når det er snakk om Nokas-ranet.

Jeg tar det bare ikke inn...

:P

Annonse

Skrevet

Enig, nå synes jeg de kan ta det litt med ro til de har noe ordentlig nytt å komme med.

Det er ikke så mange nyhetssaker som kjeder eller irriterer meg akkurat nå, dermot er det et ord som irriterer meg såpass mye at jeg snart begynner å skrive mail til journalistene som bruker det: stilikon. Stønn og dobbeltstønn, så lei jeg er av å se det overalt! Journalistene synes visst det er så kult at de benytter enhver anledning til å bruke det. Gud og hvermansen er stilikoner nå om dagen. Urk.

Skrevet

Jeg gjesper inderlig hver gang det kommer nok en "forskningsrapport" som viser at unge foreldre er dårligere enn eldre foreldre. Jadda jadda.. Ble mor som 22-åring og det er ikke så lett å gjøre om på nå ;o)

Eller hver gang VG/Dagbladet introduserer nok en farlighet som kan utslette hele menneskeheten, være kreftfremkallende eller andre skummelheter. Ååå, så redd jeg blir, liksom...

Skrevet

Enig, nå synes jeg de kan ta det litt med ro til de har noe ordentlig nytt å komme med.

Det er ikke så mange nyhetssaker som kjeder eller irriterer meg akkurat nå, dermot er det et ord som irriterer meg såpass mye at jeg snart begynner å skrive mail til journalistene som bruker det: stilikon. Stønn og dobbeltstønn, så lei jeg er av å se det overalt! Journalistene synes visst det er så kult at de benytter enhver anledning til å bruke det. Gud og hvermansen er stilikoner nå om dagen. Urk.

Stilikon..

Jeg leste _silikon_ og skjønte ikke et dugg.. Måtte lese tre ganger før det demret for meg ;o)

Skrevet

Stilikon..

Jeg leste _silikon_ og skjønte ikke et dugg.. Måtte lese tre ganger før det demret for meg ;o)

Jeg skjønner godt at det ikke ga så mye mening. Gud og hvermansen er silikoner. Hehe!:-)

Skrevet

For min del er det nokas ranet i stavanger *gjeeesssp*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...