Gå til innhold

Potetball/Raspaball/komle/komp i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf

På butikken? Det finnes halvfabrikata som man blander med vann (?) og helfabrikata som du bare varmer i kraft eller vann. Namm!

Jeg er ute etter en restaurant for å møte min kjære søster Gyda over et måltid potetball :-)

Men takk for tipset.

Finner jeg ikke en restaurant med ball, så får vi nøye oss med Sushi...

Annonse

Åh, nå fikk jeg lyst på ball *nam*

Jeg mener å huske at det var en resturant på Aker Brygge (sjøsiden) som serverte ball også! Går jo an å sjekke om den er der fortsatt... Jeg kan ikke huske navnet på resturanten, men husker det stod "plakat" utenfor med en deilig meny :-)

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Åh, nå fikk jeg lyst på ball *nam*

Jeg mener å huske at det var en resturant på Aker Brygge (sjøsiden) som serverte ball også! Går jo an å sjekke om den er der fortsatt... Jeg kan ikke huske navnet på resturanten, men husker det stod "plakat" utenfor med en deilig meny :-)

Ja, DS/Lousie på AkerBrygge hadde potetball før.

Jeg har kontaktet dem, men de har ikke lenger ball på menyen :(

Så flott :-)

Da venter vi på at det kommer til deg i drømme en natt.

Jeg kom på det, og jeg har sjekka. Det er Schrøder restaurant midt på St. Hanshaugen (Waldemar Thranes g. 8.) Men det er hver torsdag der også.

Det er som jeg sier: Torsdag er og blir balldag.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...