Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jeg kom på det, og jeg har sjekka. Det er Schrøder restaurant midt på St. Hanshaugen (Waldemar Thranes g. 8.) Men det er hver torsdag der også. Det er som jeg sier: Torsdag er og blir balldag. ) Flott detektivarbeid, Gyda! Det er jo fint at det er balldag på torsdager, men jeg kan ikke fatte at det skal være nødvendig å fjerne det fra menyen på de andre dagene likevel 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jeg kom på det, og jeg har sjekka. Det er Schrøder restaurant midt på St. Hanshaugen (Waldemar Thranes g. 8.) Men det er hver torsdag der også. Det er som jeg sier: Torsdag er og blir balldag. ) Nå har jeg ringt Dovrehallen som lex foreslo, men de serverer ikke ball... 0 Siter
Gyda Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Flott detektivarbeid, Gyda! Det er jo fint at det er balldag på torsdager, men jeg kan ikke fatte at det skal være nødvendig å fjerne det fra menyen på de andre dagene likevel Helt enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.