Gå til innhold

Hvordan klage på service hos Elkjøp??!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gjorde jeg med CityTaxi - han truet med å få meg sparket siden jeg sendte fra jobbmailen :)

Lamegsee....

Du klaget på Citytaxi, jobber i en annen bedrift, og sjefen på Citytaxi skulle få deg sparket fra en jobb i dennne andre bedriften?

Annonse

Gjest Persille

Lamegsee....

Du klaget på Citytaxi, jobber i en annen bedrift, og sjefen på Citytaxi skulle få deg sparket fra en jobb i dennne andre bedriften?

Jup - bra plan!

Jeg skrev noen velvalgte ord tilbake - han fortsatte å true meg, jeg forklarte ham hva jeg mente om ham, og avsluttet dialogen.

Gjest Persille

Det er mennesker som har lært fra barnsben at konflikter løses med sinne og trusler.

Jeg vurderte å legge ut hele mailen her faktisk - bare for å oppfordre alle til å boikotte dem...

Jeg har allerede videresendt den til alle venner og bekjente - det var det minste de fortjente!

Jeg vurderte å legge ut hele mailen her faktisk - bare for å oppfordre alle til å boikotte dem...

Jeg har allerede videresendt den til alle venner og bekjente - det var det minste de fortjente!

Det fins mange med dårlig impulskontroll og liten evne til å "la ting ligge".

Noen innser aldri at en kunde ikke kan beseieres, kunden vil alltid vinne. I realiteten, når en kunde er misfornøyd, så er det eneste man kan gjøre er å redde stumpene, dvs gjøre det beste ut av det. Ofte koster det å få situasjonen mest mulig over i en modus som vil gi færrest konsekvenser for driften, og noen få ganger koster det mye. Det er ofte bedre å la de verste kverulanter få rett, og gi dem tredobbelt av hva som er tapt, bare for å unngå publisitet.

Å gå til åpen krig mot en kunde er det bare idioter som gjør.

Gjest Persille

Det fins mange med dårlig impulskontroll og liten evne til å "la ting ligge".

Noen innser aldri at en kunde ikke kan beseieres, kunden vil alltid vinne. I realiteten, når en kunde er misfornøyd, så er det eneste man kan gjøre er å redde stumpene, dvs gjøre det beste ut av det. Ofte koster det å få situasjonen mest mulig over i en modus som vil gi færrest konsekvenser for driften, og noen få ganger koster det mye. Det er ofte bedre å la de verste kverulanter få rett, og gi dem tredobbelt av hva som er tapt, bare for å unngå publisitet.

Å gå til åpen krig mot en kunde er det bare idioter som gjør.

Det er vel ganske klart at ledelsen (Wilhelm Claussen) i CityTaxi er idioter - det er det ingen tvil om :)

Om du søker på dem på nettet finner du ut at de består av personer dømt for bl.a.. underslag, så egentlig skulle de ikke klart å få bevilling en gang...

Uansett - IKKE BRUK DEM!

I tillegg er de dyrest av alle...

Det er vel ganske klart at ledelsen (Wilhelm Claussen) i CityTaxi er idioter - det er det ingen tvil om :)

Om du søker på dem på nettet finner du ut at de består av personer dømt for bl.a.. underslag, så egentlig skulle de ikke klart å få bevilling en gang...

Uansett - IKKE BRUK DEM!

I tillegg er de dyrest av alle...

Fniz.

Hvis du kommer med påstander om staraffbare handlinger eller påstander som kan svekke deres anseelse eller deres forretningsmuligheter, så bør du kunne dokumentere påstandene.

Jeg pleier bruke allemene skjellsord som dust, flåkjeft, slem, sosial undermåler og økonomisk utvklingshemma, skrekk for å gjøre opp for seg osv. Uten å konkretisere sakene.

Jeg elsker å bli spurt om å definere "dust" om et enkelttilfelle, da definererer jeg "slike duster" i stedet for "den bestemte dusten". Da kan du selv avgjøre om den bestemte personen passer inn i beskrivelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...