Gå til innhold

Hvor har det blitt av Ari og Märtha?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fei1365380229

Det sto jo om dem i se og hør på fredag jo.

Du kan jo følge med i morgen for da kommer ny utgave og det er sikkert store muligheter for at det står noen om dem der også.

Det stod egentlig ikke noe om dem, men om alle vennene som hadde blitt skilt. De er ikke sett sammen siden den fatale julebordsfesten med dertil uteblitt fotografering på Ari.

De skal nok snart skilles de også, Se & Hør forbereder oss så sjokket ikke skal bli for stort :)

Annonse

Gjest hallow :o/

De sitter inne i Lommedalen og koser seg i sitt nye hus. Som småbarnsforeldre har de blitt innhentet av tidsklemma og har ikke tid til å fly på byen ...!

Kanskje de ikke har råd til å gå ut lengre heller siden forfatteren Ari ikke har solgt så mye bøker og Märtha har brukt alle pengene sine på huset. Eller kanskje Ari har fått husarrest etter at han skeiet ut på julebord tidligere.

Akk, ja ikke lett for noen i dag ;o)

Det stod egentlig ikke noe om dem, men om alle vennene som hadde blitt skilt. De er ikke sett sammen siden den fatale julebordsfesten med dertil uteblitt fotografering på Ari.

De skal nok snart skilles de også, Se & Hør forbereder oss så sjokket ikke skal bli for stort :)

Uff uff.

Var det ikke noen som skrev at Ari har vært utro , men at Se og Hør ikke torde å skrive om det???? er det sant?

Om det er sant hadde jeg kasta Ari på dør umiddelbart om jeg var prinsessen, den fyren blir aldri voksen!

Jeg ser han for meg i framtiden sittende på utepøbben og skåler i halvlitere med SvennO, mens de filosoferer over sitt tidligere liv med kongefamilien og klyper servitrisa i rompa. ;)

Annonse

Fatal julebord? Få høre litt skandaler nå, please!

Var det ikke noen som skrev at Ari har vært utro , men at Se og Hør ikke torde å skrive om det???? er det sant?

Om det er sant hadde jeg kasta Ari på dør umiddelbart om jeg var prinsessen, den fyren blir aldri voksen!

Jeg ser han for meg i framtiden sittende på utepøbben og skåler i halvlitere med SvennO, mens de filosoferer over sitt tidligere liv med kongefamilien og klyper servitrisa i rompa. ;)

*lol*

Håper noen gjør et maleri av dem på utepuben, og plasserer det på Munch musèet. Slik jeg ser det bildet for meg, må det bli både humoristisk og meget verneverdig.

Ari og SvenO på utepub og klyper damene i rompa da gitt.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...