Gå til innhold

Er du en dårlig taper og blir sur hvis du taper i spill?

Anbefalte innlegg

Gjest Glad i å leke litt jeg

Vi er to veldig voksne som av og til spiller spill eventuelt dataspill og konkurerer med hverandre. Viser det seg under spillet at samboeren min kommer til å tape blir han sur, og orker ikke mer. Er dette tegn på umodenhet eller? Synes han er svært barnslig som blir sur når han taper. Det er jo bare lek og spill. Han klarer på en måte til slutt å ødelegge litt av gleden med å spille siden han blir sur.

Fortsetter under...

laguna1365380434

Jeg er både dårlig taper og dårlig vinner..:-o Og det kan jo selvsagt bli litt slitsomt det..;-)

Men på den annen side kan jeg faktisk ikke tenke meg noe døvere enn å spille noe med noen som ikke gidder å leve seg litt inn i det og bli engasjert.

Annonse

Jeg er absolutt ikke en dårlig taper, men han jeg bodde sammen med før var det, vi spilte kort på hytten i en ferie, til slutt måtte jeg bare klage på hodepine hver kveld og gå og legge meg, ellers visste jeg at kvelden ville bli ødelagt når jeg vant over ham i kortspillet. Han ble skikkelig sur :o) Alternativet var å la ham vinne, sånn som man gjerne gjør når man spiller med småbarn!

Må le når jeg tenker på det, pleier ofte mobbe ham litt med den ferien, men da blir han også sur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...