Gå til innhold

Ungt par skal snart ha barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irrelevant.

Neppe.

Hvis du har forsøkt å få frem at alle dagens unge er uoppdragne tullinger, så har du feilet ganske grundig, tror jeg. Og din uttalelse om 70-tallets frie barneoppdragelse i sammenheng med dagens 20-åringer (direkte sitert fra deg) - som ble født i 1986, gjør jo at det skal veldig mye godvilje til for å ta noe av det du sier seriøst :-)

"....................................."

Fortsetter under...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• Katt-ja

4

• serendipity

4

• gripp

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest nokenamatør
Skrevet

Neppe.

Hvis du har forsøkt å få frem at alle dagens unge er uoppdragne tullinger, så har du feilet ganske grundig, tror jeg. Og din uttalelse om 70-tallets frie barneoppdragelse i sammenheng med dagens 20-åringer (direkte sitert fra deg) - som ble født i 1986, gjør jo at det skal veldig mye godvilje til for å ta noe av det du sier seriøst :-)

"....................................."

Noen av dagens unge er tullinger iallfall, det kan vi være enige om?. Og en stor del av dem, oppholder seg her.

For min del er det en trygghet å vite at de er samlet på et sted ;) Reitgjerde er vel nedlagt *kremt*

Godt observert;) Men den frie barneoppdragelsen fulgte også familene godt inn i 80-tallet. Sånn for ordens skyld.

"..........................."

Skrevet

Noen av dagens unge er tullinger iallfall, det kan vi være enige om?. Og en stor del av dem, oppholder seg her.

For min del er det en trygghet å vite at de er samlet på et sted ;) Reitgjerde er vel nedlagt *kremt*

Godt observert;) Men den frie barneoppdragelsen fulgte også familene godt inn i 80-tallet. Sånn for ordens skyld.

"..........................."

"Noen av dagens unge er tullinger iallfall, det kan vi være enige om?."

Og noen av de som ikke regnes som "unge" er tullinger - andelen er sannsynligvis ganske lik.

"Og en stor del av dem, oppholder seg her."

Selvfølgelig. Hvorfor tror du det er noe annet enn et snitt som er representert her?

"For min del er det en trygghet å vite at de er samlet på et sted ;)"

Der tar du nok skammelig feil.

"............................................"

Gjest nokenamatør
Skrevet

"Noen av dagens unge er tullinger iallfall, det kan vi være enige om?."

Og noen av de som ikke regnes som "unge" er tullinger - andelen er sannsynligvis ganske lik.

"Og en stor del av dem, oppholder seg her."

Selvfølgelig. Hvorfor tror du det er noe annet enn et snitt som er representert her?

"For min del er det en trygghet å vite at de er samlet på et sted ;)"

Der tar du nok skammelig feil.

Irrelevant.

Takk for underholdningen så lenge den varte, iallfall;)

Skrevet

Irrelevant.

Takk for underholdningen så lenge den varte, iallfall;)

Underholdningen her har vel egentlig ingen andre enn du stått for :-)

"..........................................."

Skrevet

Underholdningen her har vel egentlig ingen andre enn du stått for :-)

Klammeri igjen, prozzie?

Annonse

Skrevet

Klammeri igjen, prozzie?

Hadde vært interessant å se om du faktisk hadde evnen til å lese tråden før du lar stalkingen din få utløp. Hvorfor ikke prøve det?

".............................................."

Skrevet

Hadde vært interessant å se om du faktisk hadde evnen til å lese tråden før du lar stalkingen din få utløp. Hvorfor ikke prøve det?

".............................................."

Neida, jeg har da slett ingen interesse av å lese denne tråden. Jeg slumpet bare innom et innlegg du hadde, og så at du nok en gang hadde havnet i krangel.

Men det er ingen big deal, kun litt opptrekk av hissige Prozak. Men ta det nå ikke tungt da.

Gjest nokenamatør
Skrevet

Neida, jeg har da slett ingen interesse av å lese denne tråden. Jeg slumpet bare innom et innlegg du hadde, og så at du nok en gang hadde havnet i krangel.

Men det er ingen big deal, kun litt opptrekk av hissige Prozak. Men ta det nå ikke tungt da.

Hehe, ja, du har så rett.

Der det er krangel, er Prozak.

Skrevet

"Men det er ingen big deal, kun litt opptrekk av hissige Prozak"

*LOL* Jeg "hissig"? På ingen måte.

Og nei, jeg tar selvfølgelig ingenting du presterer å si seriøst, grip(p). Det må du vel ha skjønt?

Skrevet

Hehe, ja, du har så rett.

Der det er krangel, er Prozak.

Nåja. Å plukke fra hverandre påstander som ikke henger på greip, uansett hvor mye du forsøker å vri deg unna, kan neppe klassifiseres som "krangel".

Skrevet

"Men det er ingen big deal, kun litt opptrekk av hissige Prozak"

*LOL* Jeg "hissig"? På ingen måte.

Og nei, jeg tar selvfølgelig ingenting du presterer å si seriøst, grip(p). Det må du vel ha skjønt?

Ok, da er vi enige :-)

Gjest nokenamatør
Skrevet

Nåja. Å plukke fra hverandre påstander som ikke henger på greip, uansett hvor mye du forsøker å vri deg unna, kan neppe klassifiseres som "krangel".

Du har ikke plukka noe jeg har lagt merke til iallfall. Mulig du innbiller deg det selv.

Du kom inn i tråden med et forsvar til "Serpe-pinlig" - og har siden holdt deg her.

Jeg har bare lagt meg merke til at du er snar å kaste deg på diskusjoner adhoc, og du skilles sjelden i en dialog, før du har fått siste ordet.:)

Annonse

Skrevet

Du har ikke plukka noe jeg har lagt merke til iallfall. Mulig du innbiller deg det selv.

Du kom inn i tråden med et forsvar til "Serpe-pinlig" - og har siden holdt deg her.

Jeg har bare lagt meg merke til at du er snar å kaste deg på diskusjoner adhoc, og du skilles sjelden i en dialog, før du har fått siste ordet.:)

Dine personkarakteristikker av meg interesserer meg midt der hvor ryggen skifter navn.

Ellers har jeg motargumentert enhver påstand du har kommet med, noe som ikke er så vanskelig med slikt fjås som det du har lirt av deg i denne tråden. "70-tallets frie barneoppdragelse - i dag", "alle idiotene er samlet på ett sted", "alle unge er uoppdragne idioter", "når noen ikke tåler at folk lager lyd, så er det de som lager lyd som er idioter" etc.

"............................................."

Gjest nokenamatør
Skrevet

Dine personkarakteristikker av meg interesserer meg midt der hvor ryggen skifter navn.

Ellers har jeg motargumentert enhver påstand du har kommet med, noe som ikke er så vanskelig med slikt fjås som det du har lirt av deg i denne tråden. "70-tallets frie barneoppdragelse - i dag", "alle idiotene er samlet på ett sted", "alle unge er uoppdragne idioter", "når noen ikke tåler at folk lager lyd, så er det de som lager lyd som er idioter" etc.

"............................................."

Ups. noen burde se til å få satt deg på jorda, snart.

Du har alt for høye og urealistiske tanker om deg selv.

Som om mine påstander er mer fjåsete enn dine. Hehe nå ler jeg meg skakk i hjæl.

Dummeste jeg har hørt, iallfall dette året.

Skrevet

Ups. noen burde se til å få satt deg på jorda, snart.

Du har alt for høye og urealistiske tanker om deg selv.

Som om mine påstander er mer fjåsete enn dine. Hehe nå ler jeg meg skakk i hjæl.

Dummeste jeg har hørt, iallfall dette året.

At det er det dummeste du har hørt, tviler jeg ikke på...:-)

Ellers: Jeg måler påstandene her mot hverandre, ut i fra elementær logikk og hold. Det du påstår er så dumt, fjåsete og barnslig, at uansett hva jeg eller andre måtte si imot det, så blir det for bedre argumenter å regne. Så nei - jeg har ikke spesiellt høye tanker om mine egne uttalelser, men spesiellt lave tanker om dine (i dette tilfellet) :-)

Det at du fortsatt holder på dem, etter at jeg har gjentatt de for deg, gjør jo at du heller ikke kan unnskyldes med at du skriver fortere enn du tenker.

Gjest nokenamatør
Skrevet

At det er det dummeste du har hørt, tviler jeg ikke på...:-)

Ellers: Jeg måler påstandene her mot hverandre, ut i fra elementær logikk og hold. Det du påstår er så dumt, fjåsete og barnslig, at uansett hva jeg eller andre måtte si imot det, så blir det for bedre argumenter å regne. Så nei - jeg har ikke spesiellt høye tanker om mine egne uttalelser, men spesiellt lave tanker om dine (i dette tilfellet) :-)

Det at du fortsatt holder på dem, etter at jeg har gjentatt de for deg, gjør jo at du heller ikke kan unnskyldes med at du skriver fortere enn du tenker.

"Det at du fortsatt holder på dem, etter at jeg har gjentatt de for deg, gjør jo at du heller ikke kan unnskyldes med at du skriver fortere enn du tenker."

Skulle jeg ikke holde på dem, kun fordi du forteller meg gjentatt ganger at jeg ikke skal. Nå overgår du deg selv i det ene fjaseriet etter det andre.

Selvfølgelig skal jeg holde på mine argumenter. Du må vel ikke innbille deg at jeg endrer standpunkt, bare fordi du mener jeg skal.

Herregud, du er tragisk.

Skrevet

"Det at du fortsatt holder på dem, etter at jeg har gjentatt de for deg, gjør jo at du heller ikke kan unnskyldes med at du skriver fortere enn du tenker."

Skulle jeg ikke holde på dem, kun fordi du forteller meg gjentatt ganger at jeg ikke skal. Nå overgår du deg selv i det ene fjaseriet etter det andre.

Selvfølgelig skal jeg holde på mine argumenter. Du må vel ikke innbille deg at jeg endrer standpunkt, bare fordi du mener jeg skal.

Herregud, du er tragisk.

"Skulle jeg ikke holde på dem, kun fordi du forteller meg gjentatt ganger at jeg ikke skal. Nå overgår du deg selv i det ene fjaseriet etter det andre."

Når dine argumenter er:

"Alle unge folk er uoppdragne idioter".

"Hvis noen ikke tåler å høre at folk lever, så er det de som lever som er idioter."

"70-tallets frie barneoppdragelse gjør at alle unge i dag (som ble født nærmere 20 år etter 70-tallet) er uoppdragne drittsekker"

...så sier det seg selv at du ikke er så veldig oppegående.

Hvem kommer med bastante påstander og idiotiske uttalelser - helt uten hold her? Er det jeg?

Du er "morsom" :-)

Gjest nokenamatør
Skrevet

"Skulle jeg ikke holde på dem, kun fordi du forteller meg gjentatt ganger at jeg ikke skal. Nå overgår du deg selv i det ene fjaseriet etter det andre."

Når dine argumenter er:

"Alle unge folk er uoppdragne idioter".

"Hvis noen ikke tåler å høre at folk lever, så er det de som lever som er idioter."

"70-tallets frie barneoppdragelse gjør at alle unge i dag (som ble født nærmere 20 år etter 70-tallet) er uoppdragne drittsekker"

...så sier det seg selv at du ikke er så veldig oppegående.

Hvem kommer med bastante påstander og idiotiske uttalelser - helt uten hold her? Er det jeg?

Du er "morsom" :-)

"Alle unge folk er uoppdragne idioter". Jeg har sagt mange, ikke alle.

"Hvis noen ikke tåler å høre at folk lever, så er det de som lever som er idioter." Jeg sa, jeg gruer meg til det kommer barn i huset. Et av svarene jeg fikk, gikk ut på at jeg ikke tåler andre som lever.

"70-tallets frie barneoppdragelse gjør at alle unge i dag (som ble født nærmere 20 år etter 70-tallet) er uoppdragne drittsekker" Denne har du tolket, kun for å lage mer bråk rundt tema.

Alle disse påstandene får du stå for selv, det er ikke mine ord. Du har tolket dem og omsatt de til å være mine.

Så mitt svar til deg, er helt uten å mukke - ja;)

Skrevet

"Alle unge folk er uoppdragne idioter". Jeg har sagt mange, ikke alle.

"Hvis noen ikke tåler å høre at folk lever, så er det de som lever som er idioter." Jeg sa, jeg gruer meg til det kommer barn i huset. Et av svarene jeg fikk, gikk ut på at jeg ikke tåler andre som lever.

"70-tallets frie barneoppdragelse gjør at alle unge i dag (som ble født nærmere 20 år etter 70-tallet) er uoppdragne drittsekker" Denne har du tolket, kun for å lage mer bråk rundt tema.

Alle disse påstandene får du stå for selv, det er ikke mine ord. Du har tolket dem og omsatt de til å være mine.

Så mitt svar til deg, er helt uten å mukke - ja;)

"Så mitt svar til deg, er helt uten å mukke - ja"

Ah - men da kan du kanskje gjengi de bastante påstandene jeg har kommet med? Ikke? :-)

Og ikke prøv å vri deg unna det du selv har sagt. De fleste kommentarene du har fått i denne tråden påpeker hvor usympatisk du fremstår, og hvor gjennomført egoistisk du virker. Du har kommet med påstander om at ting er slik og slik - det blir for dumt å forsøke å snu det til at det er "de andre" som har gjort det. Når du presterer å si at du forventer at husverten skal be de andre om å flytte, fordi stakkars deg ikke vil plages, sier jo egentlig det som trengs å sies.

"..............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...