Gå til innhold

Ungt par skal snart ha barn

Anbefalte innlegg

Gjest nokenamatør
Skrevet

"Så mitt svar til deg, er helt uten å mukke - ja"

Ah - men da kan du kanskje gjengi de bastante påstandene jeg har kommet med? Ikke? :-)

Og ikke prøv å vri deg unna det du selv har sagt. De fleste kommentarene du har fått i denne tråden påpeker hvor usympatisk du fremstår, og hvor gjennomført egoistisk du virker. Du har kommet med påstander om at ting er slik og slik - det blir for dumt å forsøke å snu det til at det er "de andre" som har gjort det. Når du presterer å si at du forventer at husverten skal be de andre om å flytte, fordi stakkars deg ikke vil plages, sier jo egentlig det som trengs å sies.

"..............................................."

Næmmen, så du har fått med deg det altså?.

Egoistisk og usympatisk. Javel, det er jeg tydligvis ikke helt alene om;)

Go f...yourself.

Fortsetter under...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• Katt-ja

4

• serendipity

4

• gripp

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Himmel ja?

Hverken du eller enkelte andre her har ikke greid å gi meg et enkelt konstruktivt svar. Kun kjeft, fordi jeg var så usannsynlig dum å dele noen tanker, med dere her på DOl.

Lurer da på hvilke skapninger dere går rundt og er. Går det ikke an å bli presentert en eneste sak, uten å gi disse møkkasvarene tilbake. Hvordan i hælvette greier dere å overleve i arbeidslivet, eller med partnere i det virkelige liv? Dere må jo være svært syke.

Et helt kobbel av hodeløse virrende høns, og en rekke kverrulanter, uten egne meninger, som spekulerer i å drite ut enkelt brukere, for enhver pris. Det er f... meg så dårlig gjort, at dere er verdt et medieoppslag i seg selv. Til skrekk og advarsel.

Hvor i det virkelige liv får dere løst konflikter når dere starter med å kritisere først?

Neppe i arbeidslivet.

Jeg har tilfeldigvis snakket med langt mer fremfødte mennesker in real life, og fått mer konstruktiv tilbakemelding enn det jeg greid å oppnå her på DOL, ever. En 12 åring kunne gitt meg et klarere svar enn det de fleste av dere, greier å prestere her inne. Prøv å forstå at det finnes en grense mellom å gi råd og veiledning, contra usaklig kritikk.

Jeg har ringt huseieren i dag, som har snakket med de i andre etagen, så nå skal den saken være grei.

Jeg har lært en viktig ting. Og det er at jeg for fremtiden ikke bør legge ut subjektive tanker, eller å forsøke og dele disse med dere. Om jeg ønsker å dele noen tanker om hvor intelligent dere er, og forsøker å være enig med dere i ett og alt, så ok, da kan jeg til en viss grad være subjektiv. Men det lureste en kan gjøre som bruker av DOL, er å være så objektiv som mulig, da unngår jeg iallfall bråk. Ytringsfrihet er tydligvis større ute i den virkelige verden, enn her på forumet.

Og jeg er virkelig flau på vegne av mange av dere, virkelig dritt flau!.

De som har bidratt med noe positivt og som har gitt meg konstruktive tilbakemeldinger, slik jeg spurte etter, har fått vite det. Noe mer var jeg faktisk ikke interessert i å vite. Og fler svar ønskes ikke i tilknytning til denne saken.

Å svare seg selv når man forsøker å slenge dritt til noen andre har lite for seg...:-)

Jeg må le. Her er en "til-spott-og-spe-liste" over kun de siste uttalelsene dine. Jeg lurer på om de ikke burde henges opp på en av "veggene" på internett, som et bilde av hva som er mulig å lire av seg :-)

"Lurer da på hvilke skapninger dere går rundt og er."

"Hvordan i hælvette greier dere å overleve i arbeidslivet, eller med partnere i det virkelige liv? Dere må jo være svært syke."

"Et helt kobbel av hodeløse virrende høns, og en rekke kverrulanter, uten egne meninger"

"at dere er verdt et medieoppslag i seg selv. Til skrekk og advarsel."

"Jeg har tilfeldigvis snakket med langt mer fremfødte mennesker in real life"

"En 12 åring kunne gitt meg et klarere svar enn det de fleste av dere, greier å prestere her inne."

"Ytringsfrihet er tydligvis større ute i den virkelige verden, enn her på forumet."

"Og jeg er virkelig flau på vegne av mange av dere, virkelig dritt flau!."

"Og fler svar ønskes ikke i tilknytning til denne saken."

Og så presterer du å "avslutte" med å si at "dette var bare et tull, et eksperiment fra min side" - omtrent samtidig som du kommenterer saken i RL? *ROTFLMAO*

Det er mange typer underholdning, men du har stått for noe av det beste/tristeste :-)

"............................................"

Gjest nokenamatør
Skrevet

"Så mitt svar til deg, er helt uten å mukke - ja"

Ah - men da kan du kanskje gjengi de bastante påstandene jeg har kommet med? Ikke? :-)

Og ikke prøv å vri deg unna det du selv har sagt. De fleste kommentarene du har fått i denne tråden påpeker hvor usympatisk du fremstår, og hvor gjennomført egoistisk du virker. Du har kommet med påstander om at ting er slik og slik - det blir for dumt å forsøke å snu det til at det er "de andre" som har gjort det. Når du presterer å si at du forventer at husverten skal be de andre om å flytte, fordi stakkars deg ikke vil plages, sier jo egentlig det som trengs å sies.

"..............................................."

"Ah - men da kan du kanskje gjengi de bastante påstandene jeg har kommet med? Ikke?" :-)

Er du treig eller? Ja, selvfølgelig, det er vi jo allerede enig om at du er.;)

Jeg har ingenting å forsvare. Alt var bare fjåseri, og du lot deg feste på limpinnen, som du alltid gjør.

Her på tråden, så som i andre tråder, der du ser ditt snitt til å få ut litt frustrasjon.

Hva er greia di da?

Skrevet

Næmmen, så du har fått med deg det altså?.

Egoistisk og usympatisk. Javel, det er jeg tydligvis ikke helt alene om;)

Go f...yourself.

"Go f...yourself."

Den fører jeg opp som avslutning på dine rallinger om hvor usaklige og idiotiske de fleste andre her er :-)

"..........................................."

Gjest nokenamatør
Skrevet

Å svare seg selv når man forsøker å slenge dritt til noen andre har lite for seg...:-)

Jeg må le. Her er en "til-spott-og-spe-liste" over kun de siste uttalelsene dine. Jeg lurer på om de ikke burde henges opp på en av "veggene" på internett, som et bilde av hva som er mulig å lire av seg :-)

"Lurer da på hvilke skapninger dere går rundt og er."

"Hvordan i hælvette greier dere å overleve i arbeidslivet, eller med partnere i det virkelige liv? Dere må jo være svært syke."

"Et helt kobbel av hodeløse virrende høns, og en rekke kverrulanter, uten egne meninger"

"at dere er verdt et medieoppslag i seg selv. Til skrekk og advarsel."

"Jeg har tilfeldigvis snakket med langt mer fremfødte mennesker in real life"

"En 12 åring kunne gitt meg et klarere svar enn det de fleste av dere, greier å prestere her inne."

"Ytringsfrihet er tydligvis større ute i den virkelige verden, enn her på forumet."

"Og jeg er virkelig flau på vegne av mange av dere, virkelig dritt flau!."

"Og fler svar ønskes ikke i tilknytning til denne saken."

Og så presterer du å "avslutte" med å si at "dette var bare et tull, et eksperiment fra min side" - omtrent samtidig som du kommenterer saken i RL? *ROTFLMAO*

Det er mange typer underholdning, men du har stått for noe av det beste/tristeste :-)

"............................................"

Bra, men da er vi endelig enig da. Jeg har moret meg, og det har tydligvis du også.

Well done..

Skrevet

"Ah - men da kan du kanskje gjengi de bastante påstandene jeg har kommet med? Ikke?" :-)

Er du treig eller? Ja, selvfølgelig, det er vi jo allerede enig om at du er.;)

Jeg har ingenting å forsvare. Alt var bare fjåseri, og du lot deg feste på limpinnen, som du alltid gjør.

Her på tråden, så som i andre tråder, der du ser ditt snitt til å få ut litt frustrasjon.

Hva er greia di da?

Som jeg tenkte - du klarte ikke å backe opp påstanden din, selv om det ikke gikk mer enn 3-4 min. etter at du kom med den :-)

"................................................"

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...