Gå til innhold

Er det noe som går for tiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønte ikke helt om du hoster eller kaster opp, jeg da.

Men her i området (som ikke er så altfor langt fra ditt område) går det i hvert fall noe skikkelig gjenstridig hoste. Guttungen har holdt på i mange uker, og han pleier aldri å bli syk.

Jeg skjønte ikke helt om du hoster eller kaster opp, jeg da.

Men her i området (som ikke er så altfor langt fra ditt område) går det i hvert fall noe skikkelig gjenstridig hoste. Guttungen har holdt på i mange uker, og han pleier aldri å bli syk.

Ikke hoste her nei.

Helt klart ikke.

Hadde det vært hoste i tillegg, ville dagen min vært...interessant...

Gjest Endelig oppreist

Her et sted i Trøndelag er det i alle fall noe svineri som går! Har nettopp kommet meg på beina etter også å ha trimmet magemusklene ufrivillig - sånn som jeg forstår deg på samme måte som deg (ufrivillig rens av magesekken kan det kalles i mitt tilfelle i alle fall - og noe helt forferdelig til mageknip!)

Annonse

Det er visst noe som går for tiden allikevel - det siste halvannet døgnet har jeg nemlig fått trimmet mine magemuskler.

*urk*

God bedring til deg!

Selv ble jeg noenlunde oppegående igjen i går.

Et lite råd: Styr unna brødmat i et par dager når du kjenner deg i form til å spise.

Suppe, nudler og annen lettfordøyelig mat de par første dagene vil nok være bedre for systemet.

Her jeg bor (Nordvestlandet) er det iallefall mange som har magesjau for tida...

...for min del hadde jeg renselsen gjennom en helt annen del av kroppen gitt.

Og er sjeleglad over at jeg ser ut til å være ferdig med den renselsen nå *s*

God bedring til deg!

Selv ble jeg noenlunde oppegående igjen i går.

Et lite råd: Styr unna brødmat i et par dager når du kjenner deg i form til å spise.

Suppe, nudler og annen lettfordøyelig mat de par første dagene vil nok være bedre for systemet.

Takk for det. Foreløpig går det i en blanding av Farris og eplemost.

Annonse

Da har jeg gode nok vaner på håndhygiene antar jeg.

Siden hverken kone eller barn ble smittet.

Eller så er de immune, men ikke du :-)

Men jeg tenker også på de som f eks håndterer mat i butikken, som du skal spise. Da hjelper det ikke hvor flink du er :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...