Hawkwind Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Etter en dag med ekstrem ufrivillig trim av magemuskulaturen, lurte jeg litt på om det er noe særskilt som går for tiden - og evt. hvor lenge det varer. Irriterende, plagsomt og smått deprimerende å være helt nede for telling ;-) 0 Siter
Gjest vasker opp Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jeg føler det alltid er noe som går, og her går det en influensa nå. God bedring! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jeg skjønte ikke helt om du hoster eller kaster opp, jeg da. Men her i området (som ikke er så altfor langt fra ditt område) går det i hvert fall noe skikkelig gjenstridig hoste. Guttungen har holdt på i mange uker, og han pleier aldri å bli syk. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Jeg skjønte ikke helt om du hoster eller kaster opp, jeg da. Men her i området (som ikke er så altfor langt fra ditt område) går det i hvert fall noe skikkelig gjenstridig hoste. Guttungen har holdt på i mange uker, og han pleier aldri å bli syk. Ikke hoste her nei. Helt klart ikke. Hadde det vært hoste i tillegg, ville dagen min vært...interessant... 0 Siter
Gjest Endelig oppreist Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Her et sted i Trøndelag er det i alle fall noe svineri som går! Har nettopp kommet meg på beina etter også å ha trimmet magemusklene ufrivillig - sånn som jeg forstår deg på samme måte som deg (ufrivillig rens av magesekken kan det kalles i mitt tilfelle i alle fall - og noe helt forferdelig til mageknip!) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Ikke hoste her nei. Helt klart ikke. Hadde det vært hoste i tillegg, ville dagen min vært...interessant... Huff da. God bedring! ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Ikke hoste her nei. Helt klart ikke. Hadde det vært hoste i tillegg, ville dagen min vært...interessant... Det er visst noe som går for tiden allikevel - det siste halvannet døgnet har jeg nemlig fått trimmet mine magemuskler. *urk* 0 Siter
Hawkwind Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Det er visst noe som går for tiden allikevel - det siste halvannet døgnet har jeg nemlig fått trimmet mine magemuskler. *urk* God bedring til deg! Selv ble jeg noenlunde oppegående igjen i går. Et lite råd: Styr unna brødmat i et par dager når du kjenner deg i form til å spise. Suppe, nudler og annen lettfordøyelig mat de par første dagene vil nok være bedre for systemet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Her jeg bor (Nordvestlandet) er det iallefall mange som har magesjau for tida... 0 Siter
Hawkwind Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Her jeg bor (Nordvestlandet) er det iallefall mange som har magesjau for tida... ...for min del hadde jeg renselsen gjennom en helt annen del av kroppen gitt. Og er sjeleglad over at jeg ser ut til å være ferdig med den renselsen nå *s* 0 Siter
keinstein Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Et av ca 200 ulike virus som er aktive til en hver tid. Vaske hender er visst vanskelig for mange. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 God bedring til deg! Selv ble jeg noenlunde oppegående igjen i går. Et lite råd: Styr unna brødmat i et par dager når du kjenner deg i form til å spise. Suppe, nudler og annen lettfordøyelig mat de par første dagene vil nok være bedre for systemet. Takk for det. Foreløpig går det i en blanding av Farris og eplemost. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Et av ca 200 ulike virus som er aktive til en hver tid. Vaske hender er visst vanskelig for mange. Da har jeg gode nok vaner på håndhygiene antar jeg. Siden hverken kone eller barn ble smittet. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Da har jeg gode nok vaner på håndhygiene antar jeg. Siden hverken kone eller barn ble smittet. Eller så er de immune, men ikke du :-) Men jeg tenker også på de som f eks håndterer mat i butikken, som du skal spise. Da hjelper det ikke hvor flink du er :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 ...for min del hadde jeg renselsen gjennom en helt annen del av kroppen gitt. Og er sjeleglad over at jeg ser ut til å være ferdig med den renselsen nå *s* Godt å høre :-) Satser på at jeg står'n av!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.