Gå til innhold

Slo hodet - falt på isen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skriver dette fordi jeg lurer på dette slaget i hodet.. Jeg skled og falt på isen i går, og traff bakken sidelengs - slo hodet rett ved høyre øyebryn. Jeg besvimte ikke, men hovnet opp og har nå fått meg en blåveis. Ble ikke svimmel eller kvalm, kun litt vondt i hodet på siden og foran (pannen). Følte meg litt tummelumsk der og da - og fikk masse angst (er plaget med det). Er dette bare et vanlig "slag" mot hodet - og kan jeg ta det med ro? Det er det jeg gjerne vil. Har ingen andre symptomer enn de jeg har beskrevet - bortsett fra at jeg er livredd for å kjenne meg svimmel og uvel - og går og "kjenner" på dette hele tiden...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214530-slo-hodet-falt-p%C3%A5-isen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Jeg tror du kan slappe av. Det sier jeg til mine barn- som jeg er kjemperedd for å si noe feil til.

Grunn: jo, du besvimte ikke, du mistet ikke bevissthet, og du ble heller ikke umiddelbart kvalm.

Så igjen, jeg ville tatt det der med ro. Du kan jo bare slappe litt ekstra av et par dager, dersom du føler ubehag ved blåveisen?

Jeg tror du kan slappe av. Det sier jeg til mine barn- som jeg er kjemperedd for å si noe feil til.

Grunn: jo, du besvimte ikke, du mistet ikke bevissthet, og du ble heller ikke umiddelbart kvalm.

Så igjen, jeg ville tatt det der med ro. Du kan jo bare slappe litt ekstra av et par dager, dersom du føler ubehag ved blåveisen?

Takker for svar! Føler ikke så veldig ubehag ved blåveisen, men føler meg som sagt veldig redd og urolig....

Jeg tror du kan være helt trygg. Hold et fuktig omslag på som holder det litt kjølig.

Si "stakkars meg" ca 133 ganger, det skulle holde.

*hadde jeg hatt en million for hver slik kul jeg har fått*

He-he........ godt!

Da skal jeg gjøre det - begynner å telle NÅ!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...